Hop til indhold

Recommended Posts

Ha agsaa besogt Lita of ka ikk sige andet ,at hun er virkige laekker, imodekommende of meget sod

Skala 

Sex 7/10

Gfi 9/10

Lita10/10

Stedet 7/10

Massagen4/10

Alt I alt ,rigtige godt ,,,,

Del dette indlæg


Link til indlæg
friskmus skrev, den 5.2.2019 at 13:22:

hun tillader IKKE megafransk hvis man er til det..... 

Enten er det noget nyt, eller også skal jeg føle mig særligt beæret, for det har nu været en del af pakken hver gang jeg har besøgt hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Buenaventura skrev, den 15/2/2019 at 22:26:

Enten er det noget nyt, eller også skal jeg føle mig særligt beæret, for det har nu været en del af pakken hver gang jeg har besøgt hende.

Fedt, så vil hun bare ikke officielt pr. SMS. Jeg har skrevet en del med hende og der skriver hun tydeligt at det ikke er muligt.... man skal nok bare booke tid og snakke med hende om det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tetra

Hvor i vejle er hun er det diskret med god Parkering? Og hvad giver i for en fræk time ved Lita

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tetra skrev, for 7 timer siden:

Hvor i vejle er hun er det diskret med god Parkering? Og hvad giver i for en fræk time ved Lita

Man må vist ikke oplyse navnet her på sitet, men der er et stort clue på hendes annoncelit side. Der er en stor betalingsparkeringsplads et par hundrede meter fra stedet, der ligger på en ret befærdet gade og ikke just er diskret. Prisen er som altid op til dine forhandlingsevner, men udgangspunktet er almindelig vejlepriser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er sikker på hun oplyser adressen når du kontakter hende. Du kan holde gratis lige overfor butikken. Ellers ligger Netto mindre end 100 m fra stedet.

Er du lidt genert og beklemt over dit ærinde, kan du smutte ned mellem de to ejendomme og parkere i baggården - og gå ind af bagdøren.

Du vil komme langt med en af de lange - så håber jeg du rammer hende på en af hendes gode dage.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tetra skrev, den 19/2/2019 at 20:45:

Hvor i vejle er hun er det diskret med god Parkering? Og hvad giver i for en fræk time ved Lita

Hun skriver faktisk butikkens navn nederst i Hashtags i annoncen, hvis det kan hjælpe dig på vej. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har efterhånden besøgt Lita en del gange og kan til dels være enig i at der mangler initiativ fra hendes side. Synes dog at hendes lækre krop og flotte bryster gør op for det, så pyt med at hun ikke er så glad for at kysse osv.. hun er super dejlig :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
 
Jeg kan også kun give Lita min bedste anbefaling. Hun er bare skøn. hun  ha  dejlige krop, Og rigtige gode massør, dejlige har sex med 
Ja hun kan sin kram  Efter min mening 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...