MisterT 134 Skrevet 22. September, 2018 Godaften D’herrer Er der en der ligesom mig gerne vil prøve at dele en pige med en anden fyr? Hvis du er, så er chancen der i morgen søndag (aften). Lad det være sagt... jeg er ikke til m/m. Jeg er derimod til slanke lækre piger. Selv er jeg lige omkring de 40 år (knap) så de skal være i det lag. Vi splitter omkostningen, og jeg har stedet (hotel) I øvrigt har jeg ikke prøvet denne disciplin før. Jeg har lavet en par aftaler tidligere, men er blevet brændt af hver gang. Kom frisk / MisterT 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 22. September, 2018 Lyder som en frisk ide og et godt initiativ. God fornøjelse til jer alle 3 og jeg krydser fingre for at det lykkes denne gang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mulle123 45 Skrevet 23. September, 2018 MisterT skrev, for 10 timer siden: og jeg har stedet (hotel) Hvor henne af? Tønder, Skagen eller et sted der imellem? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MisterT 134 Skrevet 23. September, 2018 Har fundet en makker... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stifler 4 Skrevet 23. September, 2018 MisterT skrev, for 1 time siden: Har fundet en makker... Ellers smid et PB MisterT ! Jeg kunne også godt være frisk. Hvem er den heldige kvinde? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kasperaalborg 35 Skrevet 24. September, 2018 MisterT skrev, for 16 timer siden: Har fundet en makker... hvordan gik det ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MisterT 134 Skrevet 24. September, 2018 Makkeren bailede ud kort tid inden mødetid, så jeg valgte at aflyse GP (dårlig stil men what to do) . Andre havde budt ind fra starten, men det var lidt for sent til at sætte en ny aftale op. Oplevelsen har jeg derfor stadig til gode. Det er anden gang at en aftale er blevet aflyst lige op til! På den igen... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg