Hop til indhold

Frisk på at dele en GP

Featured Replies

Skrevet

Godaften D’herrer

Er der en der ligesom mig gerne vil prøve at dele en pige med en anden fyr? Hvis du er, så er chancen der i morgen søndag (aften). 

Lad det være sagt... jeg er ikke til m/m. Jeg er derimod til slanke lækre piger. Selv er jeg lige omkring de 40 år (knap) så de skal være i det lag. 

Vi splitter omkostningen, og jeg har stedet (hotel)  

I øvrigt har jeg ikke prøvet denne disciplin før. Jeg har lavet en par aftaler tidligere, men er blevet brændt af hver gang. 

Kom frisk :)

/ MisterT

Skrevet

Lyder som en frisk ide og et godt initiativ. God fornøjelse til jer alle 3 og jeg krydser fingre for at det lykkes denne gang :)

Skrevet
MisterT skrev, for 10 timer siden:

og jeg har stedet (hotel)

Hvor henne af? Tønder, Skagen eller et sted der imellem? :)

Skrevet
MisterT skrev, for 1 time siden:

Har fundet en makker... :)

Ellers smid et PB MisterT ! Jeg kunne også godt være frisk. 

Hvem er den heldige kvinde? 

Skrevet
  • Author

Makkeren bailede ud kort tid inden mødetid, så jeg valgte at aflyse GP (dårlig stil men what to do) :evil: . Andre havde budt ind fra starten, men det var lidt for sent til at sætte en ny aftale op. 

Oplevelsen har jeg derfor stadig til gode. Det er anden gang at en aftale er blevet aflyst lige op til!

På den igen... 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.