Hop til indhold

Recommended Posts

Nina var for mig en kæmpe skuffelse.

Billederne er falske - eller også er de taget for en del år siden. Nina er langt fra lige så fit og slank som på billederne. Hun er dog ikke fed. Desuden har hun et par uklædelige silikonebryster, hvor brystvorterne sidder helt oppe under næsen. Brysterne har ydermere en mærkelig udformning.

Nå, det kunne jeg jo ikke se, lige da jeg ankom, så jeg bestilte en times oliemassage med en nøgen Nina med HJ som afslutning. Massagen var yderst uengageret. For blød og meget ustruktureret. Efter 20 minutter skulle jeg vende mig om. Nu ville hun allerede have, at jeg kom. Næ, nej, den går ikke med mig. Jeg valgte i stedet at give hende massage i ca. ti minutter. Her var hun lige så uengageret. Jeg opgav derfor og lod hende fuldføre håndjobbet. Hun spurgte så, om jeg ville have et brusebad. Her var der gået ca. 35 minutter. Jeg svarede, at jeg ønskede massage, indtil min time var gået. Det gik hun modvilligt med til. Her viste hun i et par minutter, at hun rent faktisk godt kunne give en god massage. Men kun i et par minutter, hvorefter hun genoptog den elendige massage.

På alle måder en trist oplevelse.

Redigeret af Thaitilmig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også været på besøg hos Nina for knap 2 uger siden. Det var en lidt blandet oplevelse. Hun er meget on/off og kan i korte perioder være super tændt for så pludselig at sætte sig med ryggen til og totalt fraværende og uengageret hive i banditten. Måske nogen tænder på den slags veksling, men jeg blev forvirret og kunne ikke rigtig finde ud af om det var liderligt eller ligegyldigt. Et godt eksempel er den cowgirl hun gav mig. Hun kunne sidde helt stille og kigge mig dybt i øjnene i lang tid og så pludselig ride så hårdt at jeg blev nervøs for om pikken ville "knække". Synes egentlig hun er ret lækker rent udseende mæssig, men jeg fik et intenst blik og smil fra Moon da jeg smuttede og skal helt sikkert prøve hende næste gang - hun så vildt spændende ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rambuk skrev, for 23 timer siden:

men jeg fik et intenst blik og smil fra Moon da jeg smuttede og skal helt sikkert prøve hende næste gang - hun så vildt spændende ud.

Tidligere på ugen valgte jeg selv at besøge Angkor, og bestilte tid hos Mook, da jeg synes hun ser sød ud på billederne.

Det er hun bestemt også, og hun taler dansk, smiler meget og griner lidt genert. 

Jeg var meget i tvivl om, hvad jeg kunne forvente, så jeg bestilte kun en halv times oliemassage. I starten var massagen ligegyldig, men da jeg bad hende om at tage ordentligt fat, så gjorde hun det. Så blev det faktisk til en god massage. 

Da hun spørger om jeg ville masseres andre steder, end hvor hun ellers været, og jeg sagde ja tak, virkede hun meget glad og næste beæret. Og da hun var helt færdig, og  havde vasket mig af, fik jeg lige lidt massage i nakken også. 

Alt i alt en dejlig oplevelse, som endte med at vare 45 minutter.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...