Hop til indhold

Recommended Posts

Havde den anden dag bestemt mig for at jeg ville spendere en eftermiddag på at få en go gang massage og måske lidt ekstra hvis jeg kunne være så heldig.

Ringede i forvejen for at sikre mig at der nu også var en pige ledig. Det var der. Fint nok. Afsted med mig. Ankom 15 min senere og blev vist ind på værelset. Valgte 1 times olie til 300 kr.

Af med tøjet og op på sengen. Ind kommer pigen med en spand vand og begynder på den sædvanelige afvaskning. Og så ellers i gang med massagen.

Tjooo. Det virkede som om hun godt kunne finde ud af at give massage. Desværre kun for en kortere periode. Eller nej vent. Nu kunne hun lidt igen. Hmm. Tænkte jeg. Mon hun trænger til en tur i opladeren. Det virkede som om hun kun ind imellem lagde kræfter i eller som en elbil der er ved at løbe tør for strøm. Holder den en lille pause kan den lidt igen.

Lidt små forsigtige berøringer af lillemanden blev det også til inden hun hoppede ud af sengen og gik op for at give nakken noget massage.

Nå men jeg fik da masseret nogle af mine muskler med et tryk der gjorde lidt gavn. Dog ikke så meget som jeg havde håbet på.

Efter timen var afsluttet spurgte hun og jeg ville ha noget ekstra. Og jo, Tak som byder. En tur med det hele tak. Det ville hun ha 1500 kr for. Æhhh. Det var da lige i overkanten. Plejer at give omkring 1000 for samme omgang de andre gange jeg har været der.

Oki sagde hun. Lige et øjeblik. Kommer straks tilbage.

Imens kunne jeg så ligge og vente og kede mig for musikken var gået ud. Det var egentlig noget tid siden. Men det tror jeg ikke hun havde lagt mærke til.

Hvad der ellers skete vil jeg holde for mig selv. Men nogen pragtpræstation vil jeg ikke sige at det var. Ej heller voldsom dårligt. Men ikke en pige jeg vil besøge igen med mindre jeg ikke kan finde andre alternativer.

Vil jeg anbefale hende til andre? Hmm. Jo ja det vil jeg godt. Hun er så mænd sød nok.

Og sidst men ikke mindst. Stedet. Må ikke sige hvor det er andet end et sted på vestegnen ikke så langt fra motorvejen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og sidst men ikke mindst. Stedet. Må ikke sige hvor det er andet end et sted på vestegnen ikke så langt fra motorvejen.

Vestegnen er vidst et sted omkring Glostrup og lidt længere ud. Så et sted der i mellem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...