Hop til indhold
Hr.Mand

SKY Massage, Skernvej 2 Kld. 8000 Århus C

Recommended Posts

Jankanda skrev, for 8 timer siden:

Lidt dyrt sted....efter hvad der står på hjemmesiden 

Nej IKKE dyrt for en virkelig go' massage ... hun har tilbud med to eller 3 gange massage .. kan IKKE huske prisen ... men der er nok også

chance for HJ, hvis kemien passer og lysten er der ....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhusmælker skrev, for 5 timer siden:

Hvordan definerer du "OK"? For 3-4 måneder siden gik hun på sprogskole og vi talte en blanding af dansk og engelsk, men jeg har ikke været der siden. Måske lærer hun temmelig hurtig :)

Sagde hun ikke håbede jeg skrev noget på nettet da hun synes det var generende. Dette var før massagen. Når hun nu er gift er det trælst for hende kække kunder påstår hun giver andet end massage

 

jeg ved ikke helt .... nu er det her jo et forum for brugerne ... og ikke en reklame plads for diverse klinikker ....

sikker på at ingen af stederne ønsker dårlig omtale, hvor vi skriver at massagen er middelmådig, blow jobbet var dødsygt og/eller sexen var mekanisk !

men det skriver vi jo gerne ....  så at der bliver skrevet om HJ og diverse kan jeg virkelig ikke se er noget problem ... 

og jeg har været forbi og se stedet an og forhører mig om priser osv .... og det var min klare overbevisning at man kan få det hele her ... det blev meget tydeligt indikeret (læs : "sagt " med andre ord )

og der var også et lille klap bagi på vejen ud .... så gift eller ej ...  :P  

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ret simpelt i min verden: Hvis man ikke vil have omtale af stedet som et "rødt" sted, så skal  man lade være med at tilbyde noget ud over massage.

Hemmelighedskræmmeriet holder alligevel ikke uendelig lang tid, idet den x'ende kunde, der får tlbudt ydelsen, med statsgaranti vil skrive/snakke om det et eller andet sted. 

 

Redigeret af Thai-fan

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhusmælker skrev, for 3 timer siden:

Der  er rigtig mange der holder fast i hemmelighederne omkring hvad ydelserne koster. Jeg tænker på Århus, Randers og Vejle priser f.eks.

Men det er nok en loge-brødre ting ;) 

ja ... og det sgu også noget underligt noget .... 

jeg skriver gerne at min priser ... altså dem jeg får er mellem 500 og 800 for fuld pakke ..... og hj er max 300 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhusmælker skrev, 1 time siden:

De 500 er vel ren FP ? Så kommer 200-300kr massage oveni eller hvordan gør du?

Jeg købte 30 min hvos Sky til en dealpris på 150kr første gang jeg var der. Det var så billigt at jeg gerne ville prøve massagen. Ganske udmærket. Der var ikke antydninger af andet og jeg spurgte ikke.

Altså hallo...de der dels er der ikke ret tit. Og når man køber gennem en deal-side så er det da klart de ikke laver hankypanky 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhusmælker skrev, for 5 timer siden:

Søgte og fandt: https://deal.dk/d/25435:aarhus-velfortjent-kropsforkalelse-4

Hvorfor ikke hanky panky når du har fået kunde i butikken? ;)  Tror bare ikke der er noget at komme efter alligevel

Kan kun sige at hun legede meget med min PIK, da jeg fik massage; men jeg følte IKKE,

at kemien passede den dag, så vi aftalte næste gang; men jeg har endnu ikke fået lejlighed

til endnu et besøg .... bor 30 KM fra Århus ....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...