Hop til indhold

Recommended Posts

Har ikke været i Aarhus et stykke tid, men i forgårs var jeg igen i Morten Børupsgade - med en skøn overraskelse: Cream var der endnu! Jeg troede, hun var rejst hjem, men enten er hun blevet eller også kommet tilbage - jeg fik ikke spurgt! Til gengæld fik jeg sædvanlige gode behandling med en massage, der er ok - og resten, som er fantastisk. Hun er lækker og fedter ikke med noget. Nærværende og professionel og samtidig sød. Hun er der ihverttilfælde en måned endnu - så meget fik jeg da spurgt om, inden jeg med et smil i hele ansigtet var på gaden igen.

Stedet er ret nyt og hedder King Massage - Cream er dronningen!

  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du skal ikke regne med af hun giver god service, eller vil tage imod dig hvis hun synes din pik er for stor. Jeg vil gætte på at hendes grænse er omkring 17 cm. Min er 19 når den er helt stiv. Hun vil ikke lave fuld pakke med mig.

  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var da et vældigt problem at have - selv har jeg sgu aldrig brugt tid på at måle min pik, når den er allermest glad.

Og hvad Cream angår, er det måske værd at minde om, at hun og alle andre selv bestemmer, hvad de vil og ikke vil og med hvem. Det er respektfuldt, at man ikke kan betale sig til hvadsomhelst  på en rækkeområder i øvrigt ganske betryggende. Der kan være mange grunde til et nej - også andre end dem, kunden bagefter bilder sig ind.

  • Synes godt om 3
  • Vred 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Madspeter

Haha den er go, at pigerne bruger den undskyldning med at pikken er for stor til dem fordi de ikke gider at Kneppe en specifik kunde. 

Cream kan altså sagtens tage en ordentlig Pik uden problemer. 

Hun er en dejlig pige at have sex med

Del dette indlæg


Link til indlæg
nielsp skrev, for 20 timer siden:

Har ikke været i Aarhus et stykke tid, men i forgårs var jeg igen i Morten Børupsgade - med en skøn overraskelse: Cream var der endnu! Jeg troede, hun var rejst hjem, men enten er hun blevet eller også kommet tilbage - jeg fik ikke spurgt! Til gengæld fik jeg sædvanlige gode behandling med en massage, der er ok - og resten, som er fantastisk. Hun er lækker og fedter ikke med noget. Nærværende og professionel og samtidig sød. Hun er der ihverttilfælde en måned endnu - så meget fik jeg da spurgt om, inden jeg med et smil i hele ansigtet var på gaden igen.

Stedet er ret nyt og hedder King Massage - Cream er dronningen!

For nogle er hun fløde - for mig er hun bare mini-mælk - hendes og min kemi passer ikke 100% ....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Alone 2013 - fin sammenligning mellem fløde og minimælk - og sådan er det jo - fra begge sider, selvom den ene er på arbejde og derfor nok må have lidt videre grænser.

Jeg har kendt Cream i efterhånden en del år, og jeg har det så meget tættere på de 100%.

Del dette indlæg


Link til indlæg
KraceiYaw skrev, den ‎22‎-‎09‎-‎2018 at 16:44:

Du skal ikke regne med af hun giver god service, eller vil tage imod dig hvis hun synes din pik er for stor. Jeg vil gætte på at hendes grænse er omkring 17 cm. Min er 19 når den er helt stiv. Hun vil ikke lave fuld pakke med mig.

min pik er 21 og hun nød det,måske det er kemi der mangler mellem jer  :)

  • Tak 1
  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig

Cream var et af mine første Thai :wub:

Ja hende glemmer jeg aldrig :rolleyes:

Ja, hun er sin gode ret, til hvem hun vælger kemi :huh:

Og ja, selvom vi godt udstyret og med Eg :huh:

Ja så bliver Verden, aldrig sort og hvid :rolleyes:

Go aften

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
KraceiYaw skrev, den 22/9/2018 at 09:44:

Du skal ikke regne med af hun giver god service, eller vil tage imod dig hvis hun synes din pik er for stor. Jeg vil gætte på at hendes grænse er omkring 17 cm. Min er 19 når den er helt stiv. Hun vil ikke lave fuld pakke med mig.

Det kan skyldes den er meget tyk, eller hun har erfaring for du er voldsommere i sengen end hun kan lide, eller,eller,eller :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den nævnte legemsdel er stærkt overvurderet som redskab - der er så meget andet, der (også) er skønt...

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
maxmuld skrev, for 47 minutter siden:

Er jeg den eneste der render rundt med en lille pik:biggrin:

kan du holde på en lille løgn, min er ikke 21 ,men kun 20 cm :) 

 

  • Haha 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
kasperaalborg skrev, 1 time siden:

kan du holde på en lille løgn, min er ikke 21 ,men kun 20 cm :) 

 

Er stadig kun halvvejs;-)

  • Synes godt om 1
  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
maxmuld skrev, for 5 timer siden:

Er jeg den eneste der render rundt med en lille pik:biggrin:

Det har for det meste ingen betydning - det afhænger af, hvordan du "bruger" den ....

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
maxmuld skrev, for 7 timer siden:

Er jeg den eneste der render rundt med en lille pik:biggrin:

Ja :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
maxmuld skrev, for 8 timer siden:

Er jeg den eneste der render rundt med en lille pik:biggrin:

- hellere store og charmerende ..... end lille og irriterende !!!  :) 555

 

det er blevet sagt "a Wise man doesn't brag about his intelligence " og Stephen Hawkings har sagt noget i stil med " People who boast about there IQ are losers "

nu tænker du måske hvad har det med størrelsen at gøre.... tror du vil kunne finde en del kvinder som siger at vi tænker mest med den legemsdel ;) 

så tror ikke du skal være så ked af det ...... :) 

 

  • Haha 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
maxmuld skrev, for 9 timer siden:

Er jeg den eneste der render rundt med en lille pik:biggrin:

Tro nu ikke på alt der skrives herinde  :D

Der er absolut nogen der har behov for at booste deres selvtillid og dermed overdriver med både centimeter og antal udløsninger  :D :D

vær glad for det du har ;) sikker på du gør dine kvindelige bekendskaber lige så glade som andres  :D

/4real

  • Tak 1
  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
thomas 123 skrev, for 16 timer siden:

- hellere store og charmerende ..... end lille og irriterende !!!  :) 555

 

det er blevet sagt "a Wise man doesn't brag about his intelligence " og Stephen Hawkings har sagt noget i stil med " People who boast about there IQ are losers "

nu tænker du måske hvad har det med størrelsen at gøre.... tror du vil kunne finde en del kvinder som siger at vi tænker mest med den legemsdel ;) 

så tror ikke du skal være så ked af det ...... :) 

 

:biggrin:KED AF DET......det har jeg aldrig været og bliver det heller aldrig over lille piphans og har aldrig fået reklamationer over ydelse og nydelse:biggrin:

  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
maxmuld skrev, for 3 timer siden:

:biggrin:KED AF DET......det har jeg aldrig været og bliver det heller aldrig over lille piphans og har aldrig fået reklamationer over ydelse og nydelse:biggrin:

nu skal jeg ikke bidrage til mere afsporing .... men vil bare sige at jeg har en ven i Pattaya ... som får rabat på short times ... fordi han kommer mega hurtigt....

vi snakker under 10 min efter de er kommet ind på hotel værelset  er hun på vej ud igen. ;)  så at komme hurtigt kan også ha fordele. 

og som pigerne siger...."its very romantic when costumer comes quickly " 

:) 555 

  • Synes godt om 1
  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg må nok - som så mange andre herinde - indrømme, at jeg er medlem af cream fanklubben. 

Selvom hun (ligesom os andre) bliver ældre og har taget en lille slat på, så er hun stadig en rigtig dejlig GP. Alt taget i betragtning en af de dejligste thailandske GP, jeg kender til. 

  • Haha 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige

Har igen igen besøgt  Cream, hun er en af de thai piger, som er bedst til at gøre et besøg personligt.

De sidste 3 gange jeg har besøgt Cream, har vi afsluttet med et fælles brusebad, kan fornemme på hende at det er noget

vi vil gøre fremover i det nye år, jeg kan måske lige nå et besøg mere inden nytår.

Del dette indlæg


Link til indlæg

der er så mange tråde om det her gamle hakkebræt ....

er det ikke ved at Dig /århuselsker giver Cream reklamerne en pause  ?

eller hvad får dig til at genoplive en gammel anmeldelse  ? 

det er bare sørgeligt .... 

 

  • Synes godt om 1
  • Forvirret 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...