TommyHansen 2973 Skrevet 21. September, 2018 Chatten virker ikke - og har vist ikke virket i flere dage. Er der en forklaring på dette? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Michelangelo Skrevet 22. September, 2018 Chatten virker Škoda meget godt. Hvad er problemet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maya Kathrine Skrevet 22. September, 2018 TommyHansen skrev, for 11 timer siden: Chatten virker ikke - og har vist ikke virket i flere dage. Er der en forklaring på dette? Jeg kan se at der har været livlig snak alle dage, så det kan jeg slet ikke genkende. Spørgsmålet er så om du har tekniske udfordringer med at se den på din enhed? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TommyHansen 2973 Skrevet 22. September, 2018 Maya Kathrine skrev, for 57 minutter siden: Jeg kan se at der har været livlig snak alle dage, så det kan jeg slet ikke genkende. Spørgsmålet er så om du har tekniske udfordringer med at se den på din enhed? Det er da muligt, men jeg er ikke selv i stand til at afhjælpe disse udfordringer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maya Kathrine Skrevet 22. September, 2018 TommyHansen skrev, for 4 minutter siden: Det er da muligt, men jeg er ikke selv i stand til at afhjælpe disse udfordringer. Første step er at hjælpe mig til at forstå hvad du ser. Kan jeg få dig til at sende mig et screenshot af hvad du ser og skriv også hvad enhed/browser du ser det på. Skriv også hvis du ser nogle fejlmeddelelser og hvad de er. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TommyHansen 2973 Skrevet 22. September, 2018 Maya Kathrine skrev, for 2 timer siden: Første step er at hjælpe mig til at forstå hvad du ser. Kan jeg få dig til at sende mig et screenshot af hvad du ser og skriv også hvad enhed/browser du ser det på. Skriv også hvis du ser nogle fejlmeddelelser og hvad de er. Jeg ved ikke hvordan man laver screenshots. Jeg bruger Microsoft Edge. Ser ingen fejlmeddelelser, men kan se den røde prik med et tal i, der indikerer at der er liv i chatten, men kan ikke se nede i feltet hvem det er, og jeg kan heller ikke selv få lov til at skrive noget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maya Kathrine Skrevet 22. September, 2018 TommyHansen skrev, for 4 minutter siden: Jeg ved ikke hvordan man laver screenshots. Jeg bruger Microsoft Edge. Ser ingen fejlmeddelelser, men kan se den røde prik med et tal i, der indikerer at der er liv i chatten, men kan ikke se nede i feltet hvem det er, og jeg kan heller ikke selv få lov til at skrive noget. Jeg undersøger lige på Mandag hvad der går galt. Indtil da tænker jeg du kan bruge chatten i en Chrome eller Firefox browser. Google Chrome kan du installere herfra: https://www.google.com/chrome/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TommyHansen 2973 Skrevet 22. September, 2018 Maya Kathrine skrev, for 10 minutter siden: Jeg undersøger lige på Mandag hvad der går galt. Indtil da tænker jeg du kan bruge chatten i en Chrome eller Firefox browser. Google Chrome kan du installere herfra: https://www.google.com/chrome/ Det er det samme i Chrome Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maya Kathrine Skrevet 22. September, 2018 Ok. Tag et screenshot med Windows-tasten + PrtSc tasten. Skærmen blinker kortvarigt og efter følgende vil der ligge en billede-fil du kan sende til mig i mappen "billeder" > "Skærmbilleder" på din computer. Windows-tasten sidder til venstre på tastaturet imellem Ctrl og Alt tasten. PrtSc tasten sidder oftest øverst til højre på tastaturet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg