Hop til indhold
Herbert

Sofia - Dreamgirl in Århus

Recommended Posts

Liverpool skrev, for 4 timer siden:

Of course you are right. Petit is of course a subjective size. 1.78m and 70kg may well be petit for some people. But, if your own argumentation, any review will be subjective. My first review was actually quite detained. I kept out some things for the sake of the girl, but chose some downsides to qualify my statements.

But since all reviews are just subjective, one must respect that not everyone has the same positive reviews.

If the girl really wanted to reduce the subjective element, she could begin to show the true picture (with blurred face). It will remove the discussion about her body.

Or at least she could use fake and pictures reminiscent of her own body.

But she does not make it funny. There is obviously more money in using another and much tighter body as a catcher.

 

This girl who is so fondly has incredibly no worries with illegally using someone else's pictures and exhibiting another girl as a prostitute, as well as deceiving the customers with misleading pictures showing a two-legged girl.

 

If you dont know so better keep quietly.i am never doing illegally things.That is my very good friends pictures who let me use them for some time becouse she is working in other country now.so i am not exhibiting here like prostitute.i am using pictures with her permission.so please stop again and again put bad things on me.as i can see for many girls you wroting negative reviews.i think you just like that but i am done with that and will not answer here again for you.2pages only your reviews.its crazy.as you can see other guys are very happy about me and only possitive words.have a nice day.

Del dette indlæg


Link til indlæg
dreamgirl69 skrev, for 3 minutter siden:

That is my very good friends pictures who let me use them for some time becouse she is working in other country now

Sorry to bump in on your thread, but if what you write here is true - "Why do you use your friends photos" ???

You say she is working in other countries now - Is she using YOUR photos then - and if so, What is the point of that.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kælepotten skrev, for 1 minut siden:

Sorry to bump in on your thread, but if what you write here is true - "Why do you use your friends photos" ???

You say she is working in other countries now - Is she using YOUR photos then - and if so, What is the point of that.

Hello,i use my friends photos becouse i am very afraid to use mine.. realy..i think even if i put without face somebody from my family can see that its me..sorry for that but i will not use my fotos becouse i still want to have my own life not destroyed.as from the other reviews you can undestand that i am nice girl and who want to see how i look are very welcome yo my place :wub: thank you for undestanding.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Well - I DO understand.

I understand that you don't wont to be "public" about your work.

I don't understand that you don't use your own photos - You can just edit them, so that you can't be recognised. Make blur over tattoos and face, or take photos from certain angles and so on. I don't expect your family members now your belly button that good - or your breasts. There are always many ways to cover up, who is in the photo, but still let them be real.

I would love to see your body IRL with my own eyes - but for my wallet - your prices are a little high :-) - Im so sorry (We already texted about that yesterday)

Redigeret af Kælepotten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kælepotten skrev, for 7 minutter siden:

Well - I DO understand.

I understand that you don't wont to be "public" about your work.

I don't understand that you don't use your own photos - You can just edit them, so that you can't be recognised. Make blur over tattoos and face, or take photos from certain angles and so on. I don't expect your family members now your belly button that good - or your breasts. There are always many ways to cover up, who is in the photo, but still let them be real.

I would love to see your body IRL with my own eyes - but for my wallet - your prices are a little high :-) - Im so sorry (We already texted about that yesterday)

I undestand but if i edit my pictures very much so again somebody will write that its not mine :D that is my choise to use other pictures, and who want to see me they are very welcome and after they can decide to stay or no, but i realy never had problems with it that somebody leaves becouse of pictures. Always i heard that i look very beautiful and sometimes guys saying better than pictures.also i have many reviews where is saying that pictures not mine but i look very good :rolleyes: so i prefer to show my real body only for persons who are comming to me but not for everybody and public on the internet :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg

For mit vedkommen lukker jeg ned, efter at have afgivet min anmeldelse.

 

Jeg glæder mig over de mange, som øjensynlig har haft en helt fantastisk oplevelse.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Curious_dk skrev, den 9/27/2018 at 10:29 PM:

Can only join the positive mood.

spent a lovely 30 minutes in a nice company the other day

sofia seems incredibly present and makes one feel welcome.

 

Ok discreet place - lovely and clean apartment

can be fully recommended. 

Thank you darling for your high recommendations , you are always welcome to visit me again :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
dreamgirl69 skrev, for 11 timer siden:

That is my very good friends pictures

OH dear. Will she come to visit you, then I will be there too! :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg sagde før jeg også fik dårlig oplevelse og blev helt skuffet. Hun lyve til kunderne af billederne er ægte når man bestil tiden. Så man møde en høj traditionel polsk kvinde. Nej tak 

Del dette indlæg


Link til indlæg
skrev, den 12/10/2018 at 17:40:

Betydeligt mere petit og slank?

Hvem har du besøgt? Har du overhovedet besøgt hende?

Ja der er nået der ikke stemmer for det er faktisk omvendt ifh til billederne.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

altså .... Sofia er 1,78 og vejer 63-64 kilo. Så kan I hver især - udfra jeres højde og drøjde - slås om hvorvidt hun er petit.

Jeg er 1.93 og jg eeeeeelsker høje slanke piger - og det er hun

Jeg har set hende både horisontalt og vertikalt og i en 45 graders vinkel :)

Hun er smuk, sød og ganske lækker

Det er - præcis som jeg skrev - i  min anmeldelse ikke hendes billeder - men hun e bestemt en flot pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Herbert skrev, for 1 time siden:

altså .... Sofia er 1,78 og vejer 63-64 kilo. Så kan I hver især - udfra jeres højde og drøjde - slås om hvorvidt hun er petit.

Jeg er 1.93 og jg eeeeeelsker høje slanke piger - og det er hun

Jeg har set hende både horisontalt og vertikalt og i en 45 graders vinkel :)

Hun er smuk, sød og ganske lækker

Det er - præcis som jeg skrev - i  min anmeldelse ikke hendes billeder - men hun e bestemt en flot pige.

63-64 kg? Har du selv vejet hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Halsø
Liverpool skrev, Lige nu:

63-64 kg? Har du selv vejet hende?

Jeg troede du var lukket ned:)  Det virker virkelig som om du har et ben i siden på Sofia. Dette er ikke et forsvar af Sofia, da jeg ikke har besøgt hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liverpool skrev, for 19 minutter siden:

63-64 kg? Har du selv vejet hende?

Det er vist nærmere omkring de 70 kilo .

Petit er hun ikke .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Halsø skrev, for 27 minutter siden:

Jeg troede du var lukket ned:)  Det virker virkelig som om du har et ben i siden på Sofia. Dette er ikke et forsvar af Sofia, da jeg ikke har besøgt hende.

Jeg har et problem med folk som lyver eller snyder folk. 

 

Jeg har et ekstra stort problem med piger som kommer her på sitet og genere en sandfærdig anmeldelse. Specielt når de dernæst skriver en række mails til mil mailboks, hvor hun går i rette med mig, uden nogensinde at adressere de ting jeg rejser i min anmeldelse. Jeg må ikke skrive andet end godt om den unge pige for den unge pige. Rent censur som i hendes hjemland.

 

Men hvorfor bruger du ikke dine penge på at besøge den petit pige (eller blot slank pige på sandfærdige 63 kg) mm. Jeg kan klart anbefale flere af hendes tillægsydelser. Ringer du til hende vil hun oplyse, at billederne er sande (eller det gjorde hun det mindste tidligere)

 

Havde hun blot erkendt at hun tog røven på en kunde, og så glædet sig over de mange gode anmeldelser, så var det ok. Men nej hun leverer aldrig en dårlig service. Hvis du læser tråden så er jeg ikke den eneste som føler sig vildledt. 

Redigeret af Liverpool

Del dette indlæg


Link til indlæg
Herbert skrev, for 2 timer siden:

altså .... Sofia er 1,78 og vejer 63-64 kilo. Så kan I hver især - udfra jeres højde og drøjde - slås om hvorvidt hun er petit.

Jeg er 1.93 og jg eeeeeelsker høje slanke piger - og det er hun

Jeg har set hende både horisontalt og vertikalt og i en 45 graders vinkel :)

Hun er smuk, sød og ganske lækker

Det er - præcis som jeg skrev - i  min anmeldelse ikke hendes billeder - men hun e bestemt en flot pige.

Hun er ikke petit.

Petit er når man er lille, og det er ikke ifh til en selv men generelt , og det er hun jo netop ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Halsø skrev, 1 time siden:

I thought you were shut down :) It really seems like you have a leg in the side of Sofia. This is not a defense of Sofia, since I have not visited her.

He will never shout down. I think he has hobby just to sit here on eroguide and texting bad things.i dont undestand this peoples when they texting the same things so many times :D thats realy funny now.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

 

 

dickens skrev, for 14 timer siden:
skrev, den 12/10/2018 at 17:40:
DaJe8000 skrev, den 12/10/2018 at 09:17:

Som nogen har nævnt, så er det ikke hende på billederne. Hun er betydeligt mere petit og slank, men nogle lidt mindre bryster. Hun er dog stadigvæk utroligt smuk, og jeg blev på ingen måde skuffet.

Betydeligt mere petit og slank?

Hvem har du besøgt? Har du overhovedet besøgt hende?

Ja der er nået der ikke stemmer for det er faktisk omvendt ifh til billederne.

 

 

Herbert skrev, for 7 timer siden:

altså .... Sofia er 1,78 og vejer 63-64 kilo. Så kan I hver især - udfra jeres højde og drøjde - slås om hvorvidt hun er petit.

Jeg er 1.93 og jg eeeeeelsker høje slanke piger - og det er hun

Jeg har set hende både horisontalt og vertikalt og i en 45 graders vinkel :)

Hun er smuk, sød og ganske lækker

Det er - præcis som jeg skrev - i  min anmeldelse ikke hendes billeder - men hun e bestemt en flot pige.

Min kommentar om hun er ikke petit og slank var til DaJe8000, hvor hun sammenligner hende med billederne. og ganske rigtigt som dickens skriver så er hun hverken petit eller slanker end de falske billeder hun er sat på annoncen. Hvis I sammenligner piger med jeres egne højde og vægte, så er "næsten" alle piger petit og slanke ;)

Hun er rigtige smuk pige og har flot krop, men ikke petit og slank!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...