Hop til indhold
sleipnir

Sofia 23 fra Polen, Aarhus ved universitetet.

Recommended Posts

Jeg skrev til Sofia i går aftes og vi aftalte fredag efter arbejde.

Link

Vi aftalte en ca. Tid og hun bad mig skrive 15 minutter før. 

Jeg skriver og hun siger "du kommer bare" efterfulgt af adressen. 

Jeg ringer på og en meget smuk ung pige åbner op. Alderen passer fint med billederne men Sofia er mere fitness trænet, det er instant boner, og jeg fortryder ikke at have taget flere penge med.

Hun tilbyder et bad som jeg har brug for efter en lang dag på arbejde. Faciliteterne er rigtig gode, faktisk er hele lejligheden ny og lækker at opholde sig i. Efter badet kommer jeg ud og hun ligger på sengen iført trusser og bh, og ser mega fræk ud. Hun spørger hvad jeg vil have og jeg siger vi tager det bare som det kommer. Hun kysser mig kærligt og vi hygger mens hun kæler for mit lem.

Så et dybt blow job hvor hun virkeligt har evner, uha det var godt. Jeg fik lov at pille og hun startede tør men efter ganske kort blev hun driv våd, og stemningen var lige som lagt. Hun. Hoppede "on top" og red mig med rigtig god øjenkontakt og fri adgang til brysterne og hun kyssede flittigt. Jeg ved ikke hvor længe men hun skiftede tempo flere gange fra hurtigt til stille frem og tilbage med kys. 

Hun sagde "do me in doggy" det var mega frækt i situationen og jeg max klar på, hun har en lækker fast røv og jeg måtte smække den mens hun fik alt hvad den kunne trække, det var rigtig intenst og jeg blev hurtigt træt. Jeg kastede mig om på ryggen og hun grinede og var over mig med kys på kroppen. Hun kom helt tæt på mit ansigt og sagde "i will will make you cum now." hun satte i gang i blæse arbejdet... Og jeg afleverede alt hvad jeg havde i mig i condomet.. der var lækkert Focus på pungen, og intet hastværk.

hun tørrede af og lagde sig ind til mig, jeg skulle lige have vejret. Vi hygge snakkede lidt, det er super dejligt at hun taler engelsk. Og jeg smuttede under bruseren igen og fik en knuser inden jeg forlod lejligheden. 

Pigen 9+\10 

Stedet 10\10

Gentagelse 100%

Hun er virkeligt et besøg hver, og hun er på stedet i ca 3 uger siger hun selv. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ha, ha - vi har stort set skrevet samtidigt og været der samtidig :) (jeg var der ved 13 tiden) Og er åbenbart enige om kvaliteten - selvom oplevelserne er forskellige ...

Redigeret af Herbert

Del dette indlæg


Link til indlæg
Herbert skrev, for 47 minutter siden:

Ha, ha - vi har stort set skrevet samtidigt og været der samtidig :) (jeg var der ved 13 tiden) Og er åbenbart enige om kvaliteten - selvom oplevelserne er forskellige ...

Ja det virker godt nok til at hun for meget blandede anmeldelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
NN 8000 skrev, for 1 time siden:

Hvad måtte du slippe for sådan en omgang? Det ser ud til, hun også giver mega?

NN 8000

800 dask, alt med gummy. Hun tilbyder blow/mega uden. Jeg går ud fra det koster lidt extra.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte hende sidste uge det var ikke en god oplevelse. Jeg betalte en halv time og hun gjorte det meget hurtigt og meget kold.Jeg synes også  hun var meget travl med tlf.Hun er jo en smuk pige men det er meget photoshop på billederne. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bestkan12 skrev, for 5 timer siden:

Jeg besøgte hende sidste uge det var ikke en god oplevelse. Jeg betalte en halv time og hun gjorte det meget hurtigt og meget kold.Jeg synes også  hun var meget travl med tlf.Hun er jo en smuk pige men det er meget photoshop på billederne. 

Den kommentar får mig til at tvivle på at du overhovedet har besøgt hende, for det er ikke hende på billederne - det har hun også selv sagt. De er dog rimeligt retvisende.

/Tutankhamon

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...