Hop til indhold
Jernsvinet

Pattaya - Thap Phraya 12

Recommended Posts

Her må jeg nok sige at jeg fandt dagens tilbud:

image.png.4e75b3faedba3b0d03f1fcdd579d83d2.png

Men jeg valgte nu at gå over på den anden side af gade og få en gang oliemassage til 250 + 50 bath i drikkepenge til den helt unge og slanke pige, som ikke forsøgte opsalg af nogen art.

Men ellers er der i gaden flere massagepalours, veksleboder, rejsebureauer, små restauranter mv. - og ned mod Pattaya Park er det et stort område med Night Market. Sjovt nok er mange af butiksskiltene og restauranternes menuer også på russisk - og du hører mange tale russisk - og enkelte steder har jeg set at de stort set kun havde russiske retter på menuen.

Catwalk - en tidligere gentlemens club har også ligget i gaden - og jeg så at de var ved at bygge stedet om og slå hul i facademuren.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 2 timer siden:

Her må jeg nok sige at jeg fandt dagens tilbud:

image.png.4e75b3faedba3b0d03f1fcdd579d83d2.png

Men jeg valgte nu at gå over på den anden side af gade og få en gang oliemassage til 250 + 50 bath i drikkepenge til den helt unge og slanke pige, som ikke forsøgte opsalg af nogen art.

Men ellers er der i gaden flere massagepalours, veksleboder, rejsebureauer, små restauranter mv. - og ned mod Pattaya Park er det et stort område med Night Market. Sjovt nok er mange af butiksskiltene og restauranternes menuer også på russisk - og du hører mange tale russisk - og enkelte steder har jeg set at de stort set kun havde russiske retter på menuen.

Catwalk - en tidligere gentlemens club har også ligget i gaden - og jeg så at de var ved at bygge stedet om og slå hul i facademuren.

"Sjovt nok er mange af butiksskiltene og restauranternes menuer også på russisk - og du hører mange tale russisk - og enkelte steder har jeg set at de stort set kun havde russiske retter på menuen."

Sjovt ved jeg nu ikke om det er....

Det skyldes vel at der OGSÅ i Pattaya er -  eller måske har været MANGE russiske turister? 

For 4 år siden besøgte jeg for 2. gang øen Koh Chang - det var det samme der. Øen var oversvømmet af russiske turister og de fleste  tinge var mere annonceret på russisk end på engelsk. 

Den skønne stemning ved at være der var også forduftet!!! SÅ det gjorde jeg også ...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
PeeHairy skrev, for 54 minutter siden:

For 4 år siden besøgte jeg for 2. gang øen Koh Chang - det var det samme der. Øen var oversvømmet af russiske turister og de fleste  tinge var mere annonceret på russisk end på engelsk. 

Jeg troede ellers at når jeg havde allieret mig med en Thai-pige så var den hjemme, men da hun et par gange på det flydende marked i Pattaya: https://www.tripadvisor.dk/Attraction_Review-g293919-d1438832-Reviews-Pattaya_Floating_Market-Pattaya_Chonburi_Province.html

uden større held til et par butiksindehavere havde forsøgt sig med thailandsk - foreslog jeg hende at forsøge med kinesisk ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
PeeHairy skrev, for 4 timer siden:

"Sjovt nok er mange af butiksskiltene og restauranternes menuer også på russisk - og du hører mange tale russisk - og enkelte steder har jeg set at de stort set kun havde russiske retter på menuen."

Sjovt ved jeg nu ikke om det er....

Det skyldes vel at der OGSÅ i Pattaya er -  eller måske har været MANGE russiske turister? 

For 4 år siden besøgte jeg for 2. gang øen Koh Chang - det var det samme der. Øen var oversvømmet af russiske turister og de fleste  tinge var mere annonceret på russisk end på engelsk. 

Den skønne stemning ved at være der var også forduftet!!! SÅ det gjorde jeg også ...

 

Desværre er det rigtigt, for mange russiske turister, kan tydeligt se dem især hvis det Vodka på bordet på en restaurant og købt i 7 - 11 :D

Det begyndte for år tilbage, da der kom en direkte rute fra Moskva til U-tapao airport, lille lufthavn, men med stor landingsbane ( brugt under Wietnam krigen af USA ) 

Thaierne er heller ikke glade for dem, jeg vil kalde dem for discount turister :D

Meget få af dem kan tale engelsk og og med få ord, derfor menu kort på russisk og butikker/massage  etc. også på russisk  

Mange af russerne bor bla. på Ambassador Hotel 13 km. Syd for Pattaya i Najjomtien, så ikke langt fra U-tapao Airport 

Det var bare en lang historie fra den virkelige verden

Tak for ordet Butterfly :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...