Hop til indhold

Recommended Posts

Har været på besøg hos Dia, hun er en rigtig dejlig og sjov lille thai pige. Fik rigtig god massage inden hun begyndte at gnide sin lækre krop mod min med dejlig olie på. Blev simpelt hen så liderlig, vendte mig om indsmurt i olie og lå så lige i en fed 69’er og mærkede ikke hun satte gummi på. Hun glider bare rundt og wupti så gled hun ned over min meget stive pik og red mig til jeg kom, fuck hun er lækker. Det kommer vist til at koste lidt pengepungen, men Dia du er for lækker :-))

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hans P. skrev, den 30/9/2018 at 20:40:

Har været på besøg hos Dia, hun er en rigtig dejlig og sjov lille thai pige. Fik rigtig god massage inden hun begyndte at gnide sin lækre krop mod min med dejlig olie på. Blev simpelt hen så liderlig, vendte mig om indsmurt i olie og lå så lige i en fed 69’er og mærkede ikke hun satte gummi på. Hun glider bare rundt og wupti så gled hun ned over min meget stive pik og red mig til jeg kom, fuck hun er lækker. Det kommer vist til at koste lidt pengepungen, men Dia du er for lækker :-))

Lyder dejligt. Hvordan passer alder? Og er hun naturlig mht bryster, tatoo m.m.?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været flere gange ved Dia, men hun har vist lige haft ferie men er kommet tilbage igen. Hun har naturlige dejlige bryster og hendes alder passer vist godt nok efter det de skriver. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...