Hop til indhold

Dia i vejle

Featured Replies

Skrevet

Hej

Nogen der har besøgt hende og fortælle lidt om hende og hvor i vejle.

https://annoncelight.dk/showad/211056

Skrevet

Har været på besøg hos Dia, hun er en rigtig dejlig og sjov lille thai pige. Fik rigtig god massage inden hun begyndte at gnide sin lækre krop mod min med dejlig olie på. Blev simpelt hen så liderlig, vendte mig om indsmurt i olie og lå så lige i en fed 69’er og mærkede ikke hun satte gummi på. Hun glider bare rundt og wupti så gled hun ned over min meget stive pik og red mig til jeg kom, fuck hun er lækker. Det kommer vist til at koste lidt pengepungen, men Dia du er for lækker :-))

Skrevet
Hans P. skrev, den 30/9/2018 at 20:40:

Har været på besøg hos Dia, hun er en rigtig dejlig og sjov lille thai pige. Fik rigtig god massage inden hun begyndte at gnide sin lækre krop mod min med dejlig olie på. Blev simpelt hen så liderlig, vendte mig om indsmurt i olie og lå så lige i en fed 69’er og mærkede ikke hun satte gummi på. Hun glider bare rundt og wupti så gled hun ned over min meget stive pik og red mig til jeg kom, fuck hun er lækker. Det kommer vist til at koste lidt pengepungen, men Dia du er for lækker :-))

Lyder dejligt. Hvordan passer alder? Og er hun naturlig mht bryster, tatoo m.m.?

Skrevet

Hvad måtte i give for sådan en tur med hende???

• 2 weeks later...
Skrevet

Har været flere gange ved Dia, men hun har vist lige haft ferie men er kommet tilbage igen. Hun har naturlige dejlige bryster og hendes alder passer vist godt nok efter det de skriver. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.