Hop til indhold

Recommended Posts

Chill Chill, Valby

Var forbi stedet, det ligger ved Langager station, sammen med et par andre småbutikker og lige overfor en boligblok, mao. ikke videre diskret.

Banker på og efter et minutstid bliver jeg lukket ind i de rimelige og pæne lokaler af en pige midt i trediverne, nogenlunde slank og alm. af udsende, (hvornår kommer der en superbabe) bestiller en times oliemassage som hun forlanger 400 Kr. for.

Massøren går i gang og jeg kan med det samme mærke at det her bliver godt, hun har en god energi og gode kræfter i hænderne og masserer de rigtige steder/muskler, jeg bliver lidt specielt både lagt på siderne og bliver også masseret med fødderne, så ingen tvivl om at dette er en der ved noget om massage.

Mod slutningen bliver jeg tilbudt en omgang håndpolering af nedløbsrøret, som hun vil have 200Kr. for.

Det kunne jeg jo lige så godt tage med nu jeg lå der, kun dækket af et lille håndklæde.

Håndklædet bliver fjernet, hun finder en køkkenrulle frem, som hun trækker halvanden meter af og laver en landingsbane på det tænkte nedfaldsted, som ventede hun en sand flodbølge af hidtil ukendte dimensioner.

Hun går så i gang med poleringen og hurtigt føles det ganske rart, flere gange undervejs siger hun "bigboy" - "bigboy".

Da hun kan se at jeg begynder at blive lettere skeløjet og begynder at grynte som en mindre svinebesætning, samler hun hele landingsbanen sammen med den anden hånd og nærmest pakker hele køllesystemet ind, så den kan få lov at sprutte der, uden at en eneste dråbe bliver spildt, og jeg som elsker at sende stadset ud på en længere flyvetur!

Konklusion:

Rigtig god massage, lidt kedelig afslutning.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...