MadDog 0 Skrevet 20. September, 2018 Hej! Ville høre om der er nogen herinde der har erfaring med Ladda thai massage i Tåstrup...hvordan er massagen der og tilbyder de mere end bare HJ? MadDog Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Harran 2412 Skrevet 21. September, 2018 MadDog skrev, for 4 timer siden: ........Ladda thai massage i Tåstrup........... Hvor annoncerer de? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Correll 105 Skrevet 12. Oktober, 2018 Massagen er vel nærmest at beskrive som en samling tilfældige og ganske hårde tryk, uden den store forståelse for de underliggende muskler og led. “Briksen” er en ganske blød og lav boksmadras. Der bydes så vidt jeg ved kun på et i øvrigt godt hj. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest JJ4Solo Skrevet 12. Oktober, 2018 MadDog skrev, den 21/9/2018 at 00:30: Hej! Ville høre om der er nogen herinde der har erfaring med Ladda thai massage i Tåstrup...hvordan er massagen der og tilbyder de mere end bare HJ? MadDog Jeg har været der en enkelt gang år tilbage, og det var ikke det store at skrive hjem om. Lidt halvhjertet oliesjaskeri, samt et hj udført uden særlig meget entusiasme, så jeg opgav forehavendet. Det var ikke muligt at få lov at se varerne, ejheller berøring af hende. Som sagt det er år tilbage, men jeg kan ikke anbefale Ladda. /JJ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg