Hop til indhold
oxen

Pige uden hovede - Horsensdream

Recommended Posts

Jeg tror Horsensdream har fået opdateret deres hjemmeside. Mener ikke der har været opdateret vagtplan på det seneste hos dem. Flot side de har også.

Lidt bekymret over pigen her. Altså hun ser lækker ud. Og 21 år og ægte bryster og en frækt foto af hende. Det er lige mig

Ved nærmere eftersyn synes jeg ikke at pigen har noget hoved.

http://www.horsensdream.dk/profil/Nadja.php

Tror ikke jeg tør besøge hende alligevel.. :lol:

Oxen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hihi, ja det kunne godt se sådan ud... Men enten kan man vælge den hovedløse version, en stor klodset sort firkant, eller en sløret klat miskmask :D

De piger som vælger den hovedløse er oftest dem, som er rigtig nervøs for at blive genkendt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og dit ansigt ser da sandelig sløret ud på de i øvrigt aldeles skønne, nye fotos, Nikita.. Det ser faktisk ud som om, du trænger til briller! ;)

Men gudskelov den røv ikke er tilsvarende retoucheret! DET havde været en gemen forbrydelse! :P

Kh. Sidespringeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hihi, ja det kunne godt se sådan ud... Men enten kan man vælge den hovedløse version, en stor klodset sort firkant, eller en sløret klat miskmask :D

De piger som vælger den hovedløse er oftest dem, som er rigtig nervøs for at blive genkendt.

Hvad så med de piger, som viser deres ansigt?

Jeg synes, at der kommer flere og flere annoncer/billeder med piger, der viser ansigtet.

Er det primært piger, der er tvunget ind i branchen?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det primært piger, der er tvunget ind i branchen?

Nej nej... Overhovedet ikke.

I helt gamle dage... Der stillede gæsterne sig tilfreds med en annonce i EkstraBladet. Så kom hjemmesiderne med billeder på... Uha, så kunne man ovenikøbet se pigen, inden man troppede op. Nu er det sådan, at de piger som ikke har billeder på, ikke har særlig gode odds, da gæsterne derfor tænker, at det må være fordi, at de har noget at skjule.

Og sådan udvikler det sig... Nu kræver nogle, at de skal kunne se ansigtet. Jeg kan sagtens forstå, at det er en vigtig ting for mange, men der er bare for meget at miste, hvis man gør det. Det er ikke det værd.

Når vi snakker om de danske piger, som viser ansigt, så er det ofte fordi, at de ikke tænker særlig langt ud i fremtiden. Alt hvad der lægges på nettet, bliver der jo for evigt. De tænker ikke på tiden efter dette job... Hvis man søger en eller anden høj stilling i en anden branche, (ja, det behøver det ikke engang at være) og man ikke er den eneste i den kø, så bliver man da helt sikkert sorteret fra på den bekostning. Sådan er det bare.

Så det er enten fordi, at de er totalt ligeglade, eller bare ikke har tænkt særlig langt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ikke at forglemme at rigtig mange af de piger der viser ansigt, er udenlandske piger. De har jo ikke helt de samme risici for at blive genkendt som vi danske piger.

Men om de er tvunget ind i branchen, skal jeg ikke gøre mig klog på. Det vil jeg lade helt op til den enkelte gæst at vurdere. Igen kan jeg kun opfordre til at gå igen, hvis man er det mindste i tvivl om hvor vidt pigen er der af egen fri vilje eller ej.

Del dette indlæg


Link til indlæg

men der er bare for meget at miste, hvis man gør det. Det er ikke det værd ..... Alt hvad der lægges på nettet, bliver der jo for evigt. .

Jeg synes, det er helt fint, at ansigtet er sløret. Man kan sagtens få en god fornemmelse af pigens udseende alligevel, hvis dét er det vigtige. Man kan sagtens afgøre, om man vil hende eller ej – og lige det sidste slør gør det altså også lidt spændende, når man dukker op og møder hende i virkeligheden. Min fornemmelse har sjældent svigtet mig på dette punkt.

Jeg har derimod ind imellem spekuleret på det modsatte: Pigen spiller betydeligt mere med blind makker end den opsøgende part. Jeg kunne forstå på Nikitas indlæg forleden, at man kan få en grim overraskelse i sidste øjeblik, hvis man ikke har kommunikeret (tilstrækkeligt) med klienten/kunden/gæsten forud for besøget.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har derimod ind imellem spekuleret på det modsatte: Pigen spiller betydeligt mere med blind makker end den opsøgende part. Jeg kunne forstå på Nikitas indlæg forleden, at man kan få en grim overraskelse i sidste øjeblik, hvis man ikke har kommunikeret (tilstrækkeligt) med klienten/kunden/gæsten forud for besøget.

Joooh, jeg kan altid sidde og gætte, hvordan folk ser ud... Fnis.

Men det er jo netop langt fra det vigtigste for mig... Altså udseendet. Det behøver jo ikke ligefrem være en fotomodel, der kommer forbi, før jeg tænder. Det er sanserne og hjernen, som det kommer an på... Bliver jeg stimuleret mentalt... Duftene... Berøringerne. 

Mit største problem er ikke, hvordan folk ser ud... Men hvordan folk opfører sig. Når folk bliver afvist hos mig, er det næsten altid pga. attitude-problemer.

Så den blinde makker udgør som oftest ikke et problem, fordi han er blind ;)

Det smarte er jo, at man altid kan sige nej tak. Både som gæst og som pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

er det noget der ofte sker at manden bliver afvist?? har af og til tænkt over, at der må da være nogen der bliver det....... bliver de ikke tossede? snakkede med en pige for et par uger siden, hvor hun nævnte hun ikke kunne have sex med en neger, hun tændte ganske enkelt ikke på dem. Da hun nævnte det, tænkte jeg ikke lige over hun var glædespige. Det var først bagefter jeg kom til at tænke på, jamen hvad gør hun så, hvis der er en neger, der banker på hendes dør?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Næh, jeg vil ikke sige, at det ligefrem sker ofte, for de fleste er jo heldigvis søde og rare. Men det sker da. Enten hvis manden er direkte ubehøvlet, eller bare får nogle klokker til at ringe... (Kan ikke forklare det... Det kommer af erfaring ;) ) Eller hvis jeg har været sammen med vedkommende før, og ikke synes, at det var en særlig god oplevelse.

Jeg har aldrig oplevet, at der kom en stor konflikt ud af sådan en afvisning. De fleste synes jo, at det er ret så ubehagelig at blive afvist (forståeligt) og kan ikke komme hurtigt nok væk. Og man kan jo stadig sige det på en pæn måde. :)

Hvis man siger, at kemien bare ikke er der... Hvilke argumenter er der så til dét ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg endnu ikke oplevet at blive afvist, og ville da nok lige i situationen tænke: A hvad!? Ser jeg SÅ skummel ud?? Ja, ville da finde det ret ubehageligt.

Men i virkeligheden er det da en super service .. hvis pigen kan føle med sig selv, at hun ikke kan yde en ordentlig service pga. dårlige vibes/kemi/noget andet .. så vil jeg da til enhver tid foretrække at tage mine penge med mig et andet sted, hvor jeg kan få en god service :)

/snakie

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Lidt sjovt de kommer tilbage, hvis første oplevelse er lidt uheldig :-) synes da godt man kan mærke på pigen om man er velkommen igen. ( ellers skal de sludrehoveder nok gøre opmærksom på det :-))

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...