Guest Sweex Skrevet 20. September, 2018 Efter et besøg hos min faste pige, kom vi til at tale om hvor let hun får orgasme når jeg slikker hende. Vi talte lidt frem og tilbage om emnet og jeg fortalte hende at hun var heldig at hun kunne, da 90 % af dem JEG ellers besøger ikke kan. Hun virkede seriøst overrasket og mente det var fordi hun tænder på mig og vi har været sammen så mange gange. Jeg ELSKER at slikke f.... og har fået at vide flere gange at det er godt, men de kan ikke få orgasme ved det. Men hvor mange af jer kvinder kan egentlig få orgasme af at blive slikket, passer min egen statistik på 10% virkelig eller er det bare et spørgsmål om at være liderlig nok. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MizzAnja 319 Skrevet 20. September, 2018 Det bedste i verden er da at blive slikket til orgasme 6 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 20. September, 2018 (edited) Jeg nyder at blive slikket, men får ikke orgasme af det. Jeg kan næsten blive lettere hysterisk da én tunge lige netop kan køre mig på grænsen, så jeg kan sagtens finde på at hvæse eller andet upassende adfærd. Slikken og et par fingre der fingerknepper mig så får jeg nemt meget drivende våde orgasmer. Redigeret 20. September, 2018 af Nemtøs . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FrokostUartig Skrevet 20. September, 2018 Jeeeeez - jeg har dælmer haft mange mænd på knæ, som har slikket mig til de vildeste orgasmer.. LOve, love, love it ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Isex Skrevet 20. September, 2018 (edited) Det er da en god tråd. De fleste kvinder, jeg har kendt, har fået orgasme ved at blive slikket. Men nogle har sagt, at de skal have noget oppe i sig for at komme. Og så er der andre, de færreste, som kan få kraftige orgasmer, mens man har sex - uden stimuli af klitoris. Dejlig tråd. Jeg er vild med kvinders orgasmer. Det er det bedste sex Redigeret 20. September, 2018 af Isex Stavefejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FrokostUartig Skrevet 20. September, 2018 SPOILER ALERT... submissive mænd er suveræne til at slikke fisse.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Angelinababe25 60 Skrevet 20. September, 2018 Jeg eeeeeelsker at blive slikket til orgasmer, det er sååååå lækkert når det sker 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3635 Skrevet 20. September, 2018 Jeg ELSKER at blive slikket også. Og jeg kommer med fuld skrald. Hvilket både mærkes og høres 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1484 Skrevet 20. September, 2018 Jeg syntes det kommer meget an på giveren 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 20. September, 2018 Sweex skrev, for 2 timer siden: Efter et besøg hos min faste pige, kom vi til at tale om hvor let hun får orgasme når jeg slikker hende. Vi talte lidt frem og tilbage om emnet og jeg fortalte hende at hun var heldig at hun kunne, da 90 % af dem JEG ellers besøger ikke kan. Rent statistisk kan ca 85% af alle kvinder rimeligt ubesværet få "klit-orgasme". Det gælder nok også for glædespiger, hvis det så ikke sker, kan det måske skyldes Manglende kemi Skidt teknik At der bevist holdes igen, eller man skifter til noget andet inden det ellers ville ske At de 3 forgående gæster har klaret opgaven 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thaiuser 681 Skrevet 20. September, 2018 Jeg ville umiddelbart have skudt på at 10% af alle piger kan få orgasme af andet end at blive slikket, og 100% af at blive slikket. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nuser9 180 Skrevet 21. September, 2018 Måske svært at forestille sig at pigen/kvinden kommer hver gang hun bliver slikket. Hun har jo ofte flere kunder. Uanset nyder jeg selv helt vildt at lade tungen gå opdagelse i hendes køn 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6867 Skrevet 21. September, 2018 Jeg har absolut intet at byde ind med i denne tråd 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2374 Skrevet 21. September, 2018 (edited) FrokostUartig skrev, for 15 timer siden: SPOILER ALERT... submissive mænd er suveræne til at slikke fisse.... Hehe .. dén provokerede mig lidt ... Jeg er vild med at slikke, men jeg er bestemt ikke 'submissiv' ... (nu véd jeg jo så heller ikke om jeg er 'god' til at slikke ) Selv om mange måske tror det, da jeg er lidt den forsigtige type ... Nej, for mig handler det at slikke dels om, at det er så lækkert, dels om at 'hylde' kvinden (men IKKE som herre og mester) og så oplevelsen af at forkæle kvinden ... L-O-V-E it ... M-e-n OK, jeg er så også helt vild med at bore hovedet ind ved kvindens hals .. føler mig lidt som en gammel hund, der gerne vil kløs bag ørerne ... .. véd ikke om dét måske er 'submessivt'. Angelinababe25 skrev, for 15 timer siden: Jeg eeeeeelsker at blive slikket til orgasmer, det er sååååå lækkert når det sker Huuh, sådan må du ikke skrive .. det frister mig langt over evne ... jeg kigger forbi Pussy Galores en onsdag eftermiddag ... tror ikk' jeg ka' la' vær ... Redigeret 21. September, 2018 af sneræven Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 21. September, 2018 (edited) Der er da ikke noget bedre end at opleve en kvindes orgasme, hvorunder hun spjætter med benene, vrider sig på lagenet og har god lyd på. Min erfaring er, at det bedste "hemmelige" våben for at nå dertil, er en drillende tunge . Måske kombineret end en finger oppe, men det er ikke alle piger, der bryder sig om det sidste. Redigeret 21. September, 2018 af Borende X 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 21. September, 2018 Sweex skrev, for 19 timer siden: Men hvor mange af jer kvinder kan egentlig få orgasme af at blive slikket tror ikke på at du her blandt de lyserøde vil få et retningsvisende svar....de får stort set alle mindst 4 orgasmer, og heraf 1 med sprøjten, alt andet er no bussines Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Freja 72 Skrevet 21. September, 2018 (edited) Madame Illona skrev, for 18 timer siden: Jeg syntes det kommer meget an på giveren Meget enig. Ka han finde klitten (ikke alle ka), ka han være sikker på at blive sprøjtet t Redigeret 21. September, 2018 af Frie Frida 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 21. September, 2018 Røvslikker skrev, for 45 minutter siden: tror ikke på at du her blandt de lyserøde vil få et retningsvisende svar....de får stort set alle mindst 4 orgasmer, og heraf 1 med sprøjten, alt andet er no bussines Vil give dig ret, synes selv min klit er følsom, men har endnu ikke oplevet at få orgasme ved blot at blive slikket. Det er skønt og dejligt. Jeg kan sagtens komme når jeg selv gnider min klit med mine fingre. Men skal så siges at jeg ikke har voldsom meget erfaring i at blive slikket. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Angelinababe25 60 Skrevet 21. September, 2018 Du skal være meget velkommen men det er torsdag eftermiddag 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Poirot 59 Skrevet 21. September, 2018 Det er noget af det fedeste i min verden. Jeg nyder at slikke en kvinde til orgasme, og gerne flere.. når følsomheden har lagt sig lidt efter orgasmen, så stille og roligt starte igen. Ikke for hårdt i starten men lige til grænsen. Og hvis kvinden sprøjter syntes jeg det er vildt frækt. Jeg elsker at mærke kvinden ligger og nærmest ryster efter hun er kommet flere gage. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 21. September, 2018 Min egen fetich er at slikke disse, og gennem mange år i og uden for købe sex markedet, har jeg begået mig en del erfaringer, een af dem, er at alle kvinder kan slikkes til orgasmer, fra den “stille brise” til den “hylene orkan” i mine unge dage “kunne jeg trække vejret gennem ørerne” og holde en. Kardanske på 1500 tungeslag i minuttet...nu går det lidt mere roligt for sig alderen er begyndt at trykke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heimdal 240 Skrevet 21. September, 2018 Nu får jeg måske nok ørerne i maskinen. Men min erfaring er, at negroide piger langt lettere får orgasme under slikning end hvide piger. Jeg har første gang til gode at opleve en afrikansk pige, der ikke kom ret hurtigt, når jeg til fælles glæde har brugt min tunge og læber. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5182 Skrevet 21. September, 2018 Heimdal skrev, for 45 minutter siden: Nu får jeg måske nok ørerne i maskinen. Men min erfaring er, at negroide piger langt lettere får orgasme under slikning end hvide piger. Jeg har første gang til gode at opleve en afrikansk pige, der ikke kom ret hurtigt, når jeg til fælles glæde har brugt min tunge og læber. Eller de er gode skuespillere 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KoldingKnægten 398 Skrevet 21. September, 2018 Gode ting tager den tid, det tager. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heimdal 240 Skrevet 21. September, 2018 AalborgLook skrev, for 1 time siden: Eller de er gode skuespillere Nu er jeg gammel nok til at kunne skille skuespil fra en styrtsø i min mund. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg