Hop til indhold
Guest Sweex

Hvor mange kvinder kan få orgasme ved at blive slikket?

Recommended Posts

Guest Sweex

Efter et besøg hos min faste pige, kom vi til at tale om hvor let hun får orgasme når jeg slikker hende. Vi talte lidt frem og tilbage om emnet og jeg fortalte hende at hun var heldig at hun kunne, da 90 % af dem JEG ellers besøger ikke kan. Hun virkede seriøst overrasket og mente det var fordi hun tænder på mig og vi har været sammen så mange gange.

Jeg ELSKER at slikke f.... og har fået at vide flere gange at det er godt, men de kan ikke få orgasme ved det. 

Men hvor mange af jer kvinder kan egentlig få orgasme af at blive slikket, passer min egen statistik på 10% virkelig eller er det bare et spørgsmål om at være liderlig nok.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs

Jeg  nyder at  blive  slikket,  men  får ikke  orgasme  af  det. Jeg kan næsten blive  lettere  hysterisk  da én tunge lige  netop  kan  køre mig  på  grænsen, så  jeg  kan  sagtens  finde  på  at  hvæse  eller  andet upassende adfærd. 

Slikken  og et  par  fingre  der fingerknepper  mig  så  får jeg  nemt meget drivende våde  orgasmer.  

Redigeret af Nemtøs
.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FrokostUartig

Jeeeeez  - jeg har dælmer haft mange mænd på knæ, som har slikket mig til de vildeste orgasmer.. LOve, love, love it !:mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Isex

Det er da en god tråd. De fleste kvinder, jeg har kendt, har fået orgasme ved at blive slikket. Men nogle har sagt, at de skal have noget oppe i sig for at komme. Og så er der andre, de færreste, som kan få kraftige orgasmer, mens man har sex - uden stimuli af klitoris. Dejlig tråd. Jeg er vild med kvinders orgasmer. Det er det bedste sex:wub:

Redigeret af Isex
Stavefejl

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sweex skrev, for 2 timer siden:

Efter et besøg hos min faste pige, kom vi til at tale om hvor let hun får orgasme når jeg slikker hende. Vi talte lidt frem og tilbage om emnet og jeg fortalte hende at hun var heldig at hun kunne, da 90 % af dem JEG ellers besøger ikke kan. 

Rent statistisk kan ca 85% af alle kvinder rimeligt ubesværet få "klit-orgasme".   Det gælder nok også for glædespiger, hvis det så ikke sker, kan det måske skyldes

• Manglende kemi
  • Skidt teknik
  • At der bevist holdes igen, eller man skifter til noget andet inden det ellers ville ske
  • At de 3 forgående gæster har klaret opgaven 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Måske svært at forestille sig at pigen/kvinden kommer hver gang hun bliver slikket.

Hun har jo ofte flere kunder.

Uanset nyder jeg selv helt vildt at lade tungen gå opdagelse i hendes køn :P:P

Del dette indlæg

Link til indlæg
FrokostUartig skrev, for 15 timer siden:

SPOILER ALERT... submissive mænd er suveræne til at slikke fisse.... :ph34r:

Hehe .. dén provokerede mig lidt ...
Jeg er vild med at slikke, men jeg er bestemt ikke 'submissiv'  :D ...  (nu véd jeg jo så heller ikke om jeg er 'god' til at slikke  :wub: )
Selv om mange måske tror det, da jeg er lidt den forsigtige type ... ;)

Nej, for mig handler det at slikke dels om, at det er så lækkert, dels om at 'hylde' kvinden (men IKKE som herre og mester) og så oplevelsen af at forkæle kvinden ... L-O-V-E it ... ;)
M-e-n OK, jeg er så også helt vild med at bore hovedet ind ved kvindens hals .. føler mig lidt som en gammel hund, der gerne vil kløs bag ørerne ... :D  ..  véd ikke om dét måske er 'submessivt'.

Angelinababe25 skrev, for 15 timer siden:

Jeg eeeeeelsker at blive slikket til orgasmer, det er sååååå lækkert når det sker :P:D

Huuh, sådan må du ikke skrive .. det frister mig langt over evne ... jeg kigger forbi Pussy Galores en onsdag eftermiddag ... tror ikk' jeg ka' la' vær ... :wub:  :D :D

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er da ikke noget bedre end at opleve en kvindes orgasme, hvorunder hun spjætter med benene, vrider sig på lagenet og har god lyd på. Min erfaring er, at det bedste "hemmelige" våben for at nå dertil, er en drillende tunge :). Måske kombineret end en finger oppe, men det er ikke alle piger, der bryder sig om det sidste.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Røvslikker
Sweex skrev, for 19 timer siden:

Men hvor mange af jer kvinder kan egentlig få orgasme af at blive slikket

tror ikke på at du her blandt de lyserøde vil få et retningsvisende svar....de får stort set alle mindst 4 orgasmer, og heraf 1 med sprøjten, alt andet er no bussines ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Madame Illona skrev, for 18 timer siden:

Jeg syntes det kommer meget an på giveren

Meget enig. Ka han finde klitten (ikke alle ka), ka han være sikker på at blive sprøjtet t :-o

Redigeret af Frie Frida

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Røvslikker skrev, for 45 minutter siden:

tror ikke på at du her blandt de lyserøde vil få et retningsvisende svar....de får stort set alle mindst 4 orgasmer, og heraf 1 med sprøjten, alt andet er no bussines ;)

Vil  give  dig  ret,  synes  selv min klit  er  følsom,  men  har endnu  ikke  oplevet  at  få  orgasme  ved  blot  at  blive slikket.  Det er skønt  og  dejligt. 

Jeg  kan  sagtens  komme  når  jeg  selv  gnider min  klit med  mine  fingre. 

Men  skal  så  siges  at  jeg ikke har  voldsom meget  erfaring  i  at blive  slikket. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er noget af det fedeste i min verden. Jeg nyder at slikke en kvinde til orgasme, og gerne flere.. når følsomheden har lagt sig lidt efter orgasmen, så stille og roligt starte igen. Ikke for hårdt i starten men lige til grænsen. Og hvis kvinden sprøjter syntes jeg det er vildt frækt. Jeg elsker at mærke kvinden ligger og nærmest ryster efter hun er kommet flere gage. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Min egen fetich er at slikke disse, og gennem mange år i og uden for købe sex markedet, har jeg begået mig en del erfaringer, een af dem, er at alle kvinder kan slikkes til orgasmer, fra den “stille brise” til den “hylene orkan” i mine unge dage “kunne jeg trække vejret gennem ørerne” og holde en. Kardanske på 1500 tungeslag i minuttet...nu går det lidt mere roligt for sig alderen er begyndt at trykke.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu får jeg måske nok ørerne i maskinen. :) 

Men min erfaring er, at negroide piger langt lettere får orgasme under slikning end hvide piger.

Jeg har første gang til gode at opleve en afrikansk pige, der ikke kom ret hurtigt, når jeg til fælles glæde har brugt min tunge og læber.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Heimdal skrev, for 45 minutter siden:

Nu får jeg måske nok ørerne i maskinen. :) 

Men min erfaring er, at negroide piger langt lettere får orgasme under slikning end hvide piger.

Jeg har første gang til gode at opleve en afrikansk pige, der ikke kom ret hurtigt, når jeg til fælles glæde har brugt min tunge og læber.

Eller de er gode skuespillere ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 1 time siden:

Eller de er gode skuespillere ;)

Nu er jeg gammel nok til at kunne skille skuespil fra en styrtsø i min mund. :P 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...