Hop til indhold
John39

God oplevelse med Joanna - zebraen fra Tantra Studio

Recommended Posts

Link til Tantra Studio Herning

Jeg har efterhånden prøvet Tantra i nogle forskellige variationer. Nogle gange har jeg besøgt Tantra Studio i Aarhus. Nogle besøg har været gode, nogle har været "meh", og et enkelt, ved Silvia (eller var det Sylvia?) var helt fantastisk.

Jeg havde planlagt en mig-dag i lidt tid og da dagen lå fast, i forhold til at have fri fra arbejde osv. skulle jeg finde den rette at besøge. Jeg ville egentlig gerne have haft en tantra+sex-kombi, men vejledt af andre indlæg herinde valgte jeg at tage til Herning for at besøge Joanna. Helt kort må siges at det er en pige der vinder ved nærmere bekendtskab.

Oplevelsen fortjener en ny tråd, synes jeg.

Massagen var med varm olie - det er rart - og Joanna var god til mærke efter hvad der virker og hun guider fint i forhold til hvornår hun gerne vil have mere interaktion og hvor linjen går i forhold til hvad man må og ikke må. Sådan helt uden at sige noget. Nu er jeg som regel sådan en lidt indadvendt fyr, men snakken faldt bare rigtig let oven på oplevelsen.

Jeg lærte fx om byer i Europa (Wien blev nævnt) hvor massagen kunne foregå udenfor om sommeren og et andet sted hvor der indgår sauna og spa. Se, det kunne være rigtig fedt at se konceptet udvikle sig derhenad.

... og hvad har det så med en zebra at gøre? Jo, det er en lille sjov intern historie mellem Joanna og mig, men det kan jo være at hun næste gang skal have farvet håret sort og hvidt. Hvem ved? ;)

Jeg købte 1,5 time - mest for at finde ud af hvad "skje" betyder. Det gav os tid til lidt ekstra hyggesnak.

Kommer hun til Aarhus, kommer jeg også.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er sku nok bare mig, det er galt med - men 1.900 kr. for 1½ times massage...….uden sexuelle ydelser :-(

Den fatter jeg simpelthen ikke. Og sågar i selskab med en nøgen skøn kvinde...…..vi tager den lige igen......ingen sexuelle ydelser ????????

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kælepotten skrev, for 6 minutter siden:

Det er sku nok bare mig, det er galt med - men 1.900 kr. for 1½ times massage...….uden sexuelle ydelser :-(

Den fatter jeg simpelthen ikke. Og sågar i selskab med en nøgen skøn kvinde...…..vi tager den lige igen......ingen sexuelle ydelser ????????

Tja, det er jo det med hvad man kalder det. Det var med udløsning, bare så det er på plads.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kælepotten skrev, for 17 minutter siden:

Det er sku nok bare mig, det er galt med - men 1.900 kr. for 1½ times massage...….uden sexuelle ydelser :-(

Den fatter jeg simpelthen ikke. Og sågar i selskab med en nøgen skøn kvinde...…..vi tager den lige igen......ingen sexuelle ydelser ????????

Ja, gu er det dyrt, men med Joanna er det bedre end sex med en kæreste. Hun er en ener.......

Hvis man kan lægge det med pik i fisse fra sig og koncentrere sig om at nyde det, er det ganske fantastisk.......Men nok mest pga. Joanna. Hun kan få en til at føle sig hjemme med det samme og det kække smil og frække blik er alle penge værd. Selvom jeg godt ved at det er skuespil, får hun en til at føle sig som om man er lige præcis den mand hun drømmer om....

Ingen sex siger du.......Man må komme alle de gange man kan præstere og med over 1 times intens pik massage, sker der da lidt, om man så må sige.....

Jeg foretrækker den slags nærhed og omsorg, frem for et hurtigt besøg hos en GP, hvor alting slutter når man har fyret kanonen af , første gang, og står på gaden igen efter 20 min, Det er for mig, spild af penge......

 

 

Redigeret af The Captain
Tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg synes også det er enormt frækt med den form for massage. 

Hun skriver at hun inkluderer tantrisk69 - betyder det 69 som vi normalt kender det, eller er det 69er uden tunge?

Del dette indlæg


Link til indlæg
HG Wells skrev, for 2 timer siden:

jeg synes også det er enormt frækt med den form for massage. 

Hun skriver at hun inkluderer tantrisk69 - betyder det 69 som vi normalt kender det, eller er det 69er uden tunge?

Hvis du har en lang tunge, kan det sikkert blive med.....men hun flytter sig hver gang man er tæt på....og tæt på, det er man......meget tæt på...:P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ah, det var det jeg var bekymret for. Så kan jeg snildt nøjes med tre kvarters underholdning. Havde det været med tunge, slik og rigtig 69, så havde jeg været meget mere interesseret ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MC5tooge

Hun er i Århus nu. For første gang. Tag godt imod hende. Hun er MEGET sød.

Havde lige 2 timer med hende i lørdags og det var det mest tændt jeg nogensinde har været i hele mit liv. Det hun gør er som en  slags dans, hvor hun er lige indenfor rækkevide men alligevel ikke helt. Det er bare så pirrende... Det er nu 3 gange jeg har været forbi og det bliver jeg ved med at gøre, så længe hun bliver ved med at besøge HC Andersens by.

Redigeret af MC5tooge

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...