Hop til indhold
Jernsvinet

Pattaya - Lolitas

Recommended Posts

http://pattayaguide.org/where-is-lolitas-in-pattaya

https://www.inpattaya.org/lolitas-pattaya-in-pattaya/

NB. det var nok denne her club: http://www.gentsclubspattaya.com/lolitas.html

jeg var på jagt efter - men man kan blive forvirret, når de har samme navn - og der gives lidt diverterende oplysninger.

I første omgang gik jeg lige forbi, da jeg gerne ville se hvad gaden Soi Chayiapoon ellers havde at byde på - og jeg tænkte også lige da jeg gik forbi at med 4 piger udenfor - var det måske ikke helt den gentlemensclub jeg forventede. Der var også flere ladyboys i gaden, der forsøgte at tiltrække mig deres opmærksomhed + de sædvanlige steder med Thai-massage - her havde de så åbenbart lidt andre priser end de normale 200 bath for thaimassage - et sted blev jeg ihvertfald tilbudt massag til kun 100 bath - men fandt ikke ud af om det var thaimassage.

Nå men jeg måtte jo se hvad stedet havde at byde på. En ældre thai-pige i skoleuniform, der ikke lige var nogen lolita-type, var hurtig til at lede mig indenfor i det overraskende lille lokale, hvor der stort set kun var et pool-table, en sofa og en bar. Da jeg havde fået min Leo (den thailandske øl jeg efterhånden foretrækker. chang synes jeg er for flad i smagen, Asahi vil jeg ikke anbefale, Singha Light har ikke noget med light at gøre, da den er på 5 % - no wonder folk bliver fulde), begyndte hun straks at finde en fugtighedsserviet frem og tørre mig overalt - og fortælle om at de havde rooms opstairs - kun 700 bath for blow-jobs  - og at dette var en blow-job bar. Ja  - OK - jeg var sådant set efterhånden klar over at det ikke lige var stedet, men hun fik da lov at blive ved - bare jeg ikke skulle ofre en lady-drink på hende.

Der kom så et par yngre fyre ind med store overarme og ditto store tatoveringer - de havde så været heldige at få selskab af et par af de lidt yngre kvabsede piger i skoleuniform - og de gik ret hurtigt  ovenpå - og det ene par kom dog ret hurtigt tilbage og fyren satte sig i sofaen - men hatten af for at pigen så spurgte fyren om han ville spille pool - hun var altså også ret dygtig til det, kunne jeg se ;-)

Nå skoletimen var åbenbart ved at være forbi og efter måske 5 forsøg om at lokke mig ovenpå, mumlede den modne skolepige noget om hun måtte attend andre customers og trak ud foran igen, så jeg kunne få ro til at drikke min øl til 95 bath færdig og besøge en rigtig gentlemensclub 

kaldet: Eden Gentlemens Club

jeg tilfældigt havde bemærket længere nede af gaden - man skal bare løbe lidt spidsrod mellem mænd klædt ud som kvinder og lidt dybere stemmer - Klubben er bare ikke med på denne liste:

https://lovepattayathailand.com/pattaya-gentlemans-clubs/

så jeg skal lige have fundet deres hjemmeside - men det var noget helt andet end Lolitas - og pigerne - det er også rigtige piger og ikke nogen ældre damer - eller det der var værre - klædt ud som skolepiger ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Asahi er en Japansk øl. Light betyder at der er tale om med reduceret kalorieindhold, typisk ved at der er mindre kulhydrat i øllet. Typsk fåes øl i 2 udgaver på de kanter, en normal lager/pilsner og så en light med færre kalorier, ikke mindre alkohol. Singha - Singha Light; Tiger - Tiger Light; San Mig(uel) - San Mig Light. Filippinske San Mig er også populær i Thailand.

Soi Chaiyapoon, også kaldet soi Bumpy, Soi Pothole, Chaleom Phrakiet 25, er fyldt med små massage steder og små barer. Ligesom i de nærliggende Soi Lengkee, Soi Honey, Soi Exite, Soi Buakhao så gør massagestederne sig ikke så meget i rigtig massage, men mere i diverse ekstra servicer. Om de råber 100 eller 200 baht er underordnet, prisen ender som regel på 1000-1500 til slut.

De fleste piger i Patts kunne blive semi-pro pool spillere og fuldtids pro i 4-på-stribe.

Nu er det GC'er du er på udkig efter. Der er også The Den i Soi Chaiyapoon op mod 3rd road, og i Lengkee findes LaPoste, og der er også Hunny Lounge i Soi Honey, samt Pinup i Soi Exite. Og så selvfølgelig The Devils Den i LK Metro, omend det sted er mere direkte ind på værelset, ikke noget med hyggenygge i en bar først, men godt sted for trekant, firkant og mangekant.

Del dette indlæg


Link til indlæg

På Soi Pothole har 3 meget "berømte" dame til huse i Pattaya.

Du har Amon som også ejer Amon Massage som er blevet en meget stor forretning med egen bar og det hele. Amon siges at give et af de bedste blowjobs i Pattaya jeg var dog ikke selv imponeret.

Du har Nui som har the Book Shop som giver Pattaya's bedste handjob og det kan jeg skrive under på hun er et af mine faste besøg hver gang.

Weaw kender ikke helt præcist den butik hun arbejder i hun gør så også mest i outcall massage med fuld pakke. Hun er den eneste af de 3 nævnte som kan massagere. TF eller Line er bedste måde at komme i kontakt med hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 19 timer siden:

en rigtig gentlemensclub 

kaldet: Eden Gentlemens Club

jeg tilfældigt havde bemærket længere nede af gaden - man skal bare løbe lidt spidsrod mellem mænd klædt ud som kvinder og lidt dybere stemmer - Klubben er bare ikke med på denne liste:

https://lovepattayathailand.com/pattaya-gentlemans-clubs/

så jeg skal lige have fundet deres hjemmeside

Nå, jeg må åbenbart ikke have kigget ordentligt efter - så jeg er nu overbevist om at det må have været The Den

http://pattayaundercover.com/den-gentlemens-club/

Jeg besøgte - synes bare ikke adressen passede, da mener den Gentlemans Club, jeg besøgte altså lå på Soi Chaiaypoon. Men deres hjemmeside vil ikke rigtig linke til adressen - og tidligere har the Den også ligget et andet sted:

https://www.stickboybkk.com/bars/last-orders-called-den/

så jeg kan ikke rigtig finde op ned i det hele - udover at Soi Chaiaypoon rigtig nok er noget "Bumby" - det er så både en fordel og en ulempe - mange af scooterne, salgsboderne på 3 hjul, biler og taxier,  mm. vil undgå gaden - men mange kunder vil nok også  ;-(

 

PS. efter at have besøgt the Den, valgte jeg at tage en øl i en Beer Bar - overfor the Canterbury Tales:

Hvor jeg syntes det var morsomt at flirte lidt med servitricen og give hende en Ladydrink. Vi havde det rigtig hyggeligt og en tysker som havde bemærket det kom over fra the Canterbury for at deltage i løjerne ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
newbee skrev, for 3 timer siden:

På Soi Pothole har 3 meget "berømte" dame til huse i Pattaya.

Du har Amon som også ejer Amon Massage som er blevet en meget stor forretning med egen bar og det hele. Amon siges at give et af de bedste blowjobs i Pattaya jeg var dog ikke selv imponeret.

Du har Nui som har the Book Shop som giver Pattaya's bedste handjob og det kan jeg skrive under på hun er et af mine faste besøg hver gang.

Weaw kender ikke helt præcist den butik hun arbejder i hun gør så også mest i outcall massage med fuld pakke. Hun er den eneste af de 3 nævnte som kan massagere. TF eller Line er bedste måde at komme i kontakt med hende.

Og der er også Alita og hendes dukke på Mini Alita Bar. Hop ind og køb en rød fanta til dukken.

 

12669525_1141202139223483_5523117558308157547_n.jpg

Redigeret af Visti-Vistisen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...