Hop til indhold
XES

Adele - Fantastiske oplevelse!!!

Recommended Posts

Jeg har været medlem her i et par år og aldrig har skrevet om nogen fordi jeg syntes ingen havde gjort sig fortjent at min anmedlelse - indtil idag':-)

Efter at blive brændt af Keszi søgte jeg efter alternativer i Søborg område og faldt på Adele announce.

Da jeg er tæt på måtte jeg komme med 5 minuters varsel. Jeg var meget skeptisk om billederne contra priserne, men blev positivt overrasket fordi:

1. Det er hende på billedet

2. Hun ér fra Spanien (jeg kan lidt spansk og kunne helt klar høre på hendes accent at være fra Spanien).

3. og så var det selve sex...Hun virker uskyldig indtil tøjet er taget af. Så blev hun for vildt. Jeg kom ud derfra med følelse af at blive udnyttet:-) Jeg synes virkelige hun har aldrig været i branchen før og det er hendes første gang hun prøver det.

Det eneste ulempe ved hende er at hun forlader Danmark på mandag (d. 24/9).

Som I har måske regnet med vil jeg klar anbefale.

Så grip chancen mens den Spanske turistpigen er stadig i byen:-)

.

 

Redigeret af XES

Del dette indlæg


Link til indlæg
XES skrev, for 22 minutter siden:

Jeg har været medlem her i et par år og aldrig har skrevet om nogen fordi jeg syntes ingen havde gjort sig fortjent at min anmedlelse - indtil idag':-)Adele 

 

Er hendes priser incl. superfransk?

Del dette indlæg


Link til indlæg
CuriousDk skrev, for 21 timer siden:

Har den været en tur igennem Google Translate? 

Nej det har ikke været gennem Google Translate. Beklager det dårlige dansk. Jeg er ikke "dansker" og derfor har fortsat vanskeligheder med at skrive "gode dansk".

Jeg kunne have skrevet på engelsk men gjort mig lidt ekstra umage for at skrive på dansk:-)

CuriousDk skrev, for 21 timer siden:

Har den været en tur igennem Google Translate? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jesse skrev, for 21 timer siden:

Er hendes priser incl. superfransk?

Jeg fik ikke SF, men jeg plejer heller ikke at spørge om det. Jeg vil ikke kysse der hvor som har haft en tur nedunder:-)

Men det er helt fair at spørge hende. Hun virker til at være meget imødekommende.

Redigeret af XES

Del dette indlæg


Link til indlæg

Adele holder til i et lidt usselt hus i Søborg og det har vist været bollefabrik i en del år. jeg har nu aldrig været der selv.
Kort fortalt så er hun simpelthen sød. Det dejligste ansigt og hvis kemien er der så tror jeg hun også selv nyder akten.
Jeg tror hun mest er til blid sex med en romantisk undertone. Tjah, det synes jeg altså :-)

Dejlig sex med en sød kvinde. jeg håber virkeligt at hun kommer igen.

Jeg tror kys afhænger af hvordan du behandler hende. Behandl hende med respekt for hendes slags hænger ikke på træerne.

Stor anbefaling herfra.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...