Hop til indhold
Guest Jay Gatsby

Ella New in Copenhagen

Recommended Posts

Guest Jay Gatsby
Fandt en pige som jeg syntes var værd at undersøge nærmere, hun hedder Ella
 
Jeg blev fanget af de yderst rimelige priser og store menu hvor man næsten kan få alt hvad hjertet begære. Jeg fik sendt en sms og lavet en aftale. 
 
Jeg ankom til en diskret og ren lejlighed i Vanløse, det var Ella som åbnede døren. Hun er en super smuk pige, efter jeg var kommet inden og smidt skoene så kiggede hun mig dybt i øjnene og spurgte "what would you like to do with me?". Jeg tænkte på bare at sige lidt fræk "Fuck you of cause!". Men jeg ville ikke ødelægge den gode stemning med en upassende kommentar, jeg sagde at jeg ville have GFE med øko og kys, det var hun hel med på, imens hun holdt intens øjekontakt med mig. Jeg smuttede i bad og da jeg kom tilbage lå hun på sengen i noget flot og fræk undertøj. Jeg lagde mig ved siden af hende og vi begyndte at kysse, jeg var nøgen og hendes undertøj kom hurtigt af, hun har en dejlig og velduftende krop, men et par tatoo men ikke overdrevet. Hun var ikke berøringsangst og hun blev ægte våd og liderlig, hvilket ligesom er perfekt når man går efter GFE. På et tidspunk skubbede hun mig på ryggen og hoppede op på mig. I et øjeblik, frøs jeg af nervøsitet, fordi vi ikke havde fået gummi på endnu, men hun drillerede mig bare lidt og kravlede ned og begyndte at sutte min pik imens hun kiggede mig dybt i øjnene med et intenst blik. Jeg var alligevel imponeret over hvordan hun kunne give blowjob og holde konstant øje kontakt. Et par gange afbrød hun for at kravle op og tungekysse med mig for blot at vendte tilbage til blowjob blot mere intenst, hun begyndte til sidst og lave stønnelyde og famlede efter et kondoim imens min pik konstant var i hendes mund. Jeg måtte hjælpe hende lidt og rakte hende et af de kondomer som lå på sengen, hun åbennede pakken imens min pik stadig var i hendes mund, i samme øjeblik kondomet var kommet på begyndte hun at ride mig, på dette tidspunkt virkede det som hun blot brugte min pik til at tilfredsstille sig selv, hvilket jeg var helt ok med. Men da tempoet røg op på en kadence for jeg kunne føle jeg ville komme snart, så tog jeg hende af, lagde hende på siden og vi begyndte at kysse. Jeg hun trak mig tætter til sig, og hun ville tydelig vis have at jeg stak den ind igen, jeg drillede hende lidt tilbage nu, ved ikke at stikke den ind (mest fordi jeg skulle have en lille puster for ikke at skyde af for hurtigt). Vi lå i missionær stillingen og jeg drillede hende med kun lige at stikke spidsen ind, hun stønnede dejligt, jeg var nu blevet så liderlig at det var på tiden at slutte legen. Jeg skubbede den helt i bund i først stød, og hendes åndedræt blev dybt og hun holdt vejret. Derefter begyndte jeg at kneppe hende hårdt! Hun spredte benene så meget som hun kunne så der var bare frit lejde. Tempo steg, imens hver stød var max i bund og jeg skød den til sidst af. Hendes underliv rystede blidt og jeg kunne se at jeg havde fået stilfredstillet hende. Vi lå og kælede og snakkede lidt. Hendes engelsk er ganske udmærket og hun er en intelligent pige, jeg troede først hun var yngre end annoncen antyder (basseret på hendes ansigt), men da jeg talte med hende og mærkede hendes modenhed så tror jeg at alderen passer meget godt. Omkring billeder, så har hun samme højde og bryststørelse, hun har en tatoo på den ene underarm ligesom billederne, så det kunne godt være hende i et proff setup, hun har under alle omstændigheder et meget smuk ansigt. Vi talte lidt om løst og fast, som jeg helst ikke vil komme nærmere ind på da det var af privat karakter. Jeg fik den GFE oplevelse som jeg sat næsen op imod, vi havde god kemi sammen og jeg kan ikke sætte en finger på noget hun skulle have gjort anderledes. Det som efterfølgende var i mine tanker var at hun både var romantisk og blid, men total vild i sengen.
 
Redigeret af Jay Gatsby

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godt indspark. Hvor er vi henne sådan rent etnicitet? Synes hun både ser lidt latinaagtig ud. Måske mulat? Østeuropæer? Fra Tølløse? :)  

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 13 minutter siden:

Godt indspark. Hvor er vi henne sådan rent etnicitet? Synes hun både ser lidt latinaagtig ud. Måske mulat? Østeuropæer? Fra Tølløse? :)  

Håber sandelig hun er mere ren end kyllingen fra Tølløse!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jay Gatsby skrev, for 2 timer siden:
Fandt en pige som jeg syntes var værd at undersøge nærmere, hun hedder Ella
 

Tak for at dele......:)

Billederne fra annoncen i DK findes også i anne (russiske) annonce som fremkommer ved en søgning på den russiske søgemaskine Yansex. I denne annonce er ansigt ikke sløret. Er der tale om den samme pige som du var sammen med ?? https://msk2.prostitutki-red.com/girl/187292/

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...