Hop til indhold

Recommended Posts

Ja, hun tilbyder det hele  :) Hun har store dejlige naturlige bryster, og hvis du er til løs mavehud, så er hun bestemt også et hit  :) 

Jeg fik massage, som mest var dejlig nusseri,  bj (uden), en tur mellem babserne og god service som afslutning ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tur på briksen skrev, for 2 timer siden:

Ja, hun tilbyder det hele  :) Hun har store dejlige naturlige bryster, og hvis du er til løs mavehud, så er hun bestemt også et hit  :)

Jeg fik massage, som mest var dejlig nusseri,  bj (uden), en tur mellem babserne og god service som afslutning ;)

Hvad gav du for sådan en tur?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tur på briksen skrev, for 19 timer siden:

Ja, hun tilbyder det hele  :) Hun har store dejlige naturlige bryster, og hvis du er til løs mavehud, så er hun bestemt også et hit  :)

Jeg fik massage, som mest var dejlig nusseri,  bj (uden), en tur mellem babserne og god service som afslutning ;)

Fik du bollet hende...FP?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest D54

Jeg går forbi stedet en gang om måneden cirka, og har de/det seneste år været meget i tvivl om det var åbent eller ej ..... selv om det på det seneste har set lidt mere aktivt ud. Rart at høre der (igen?) er gang i Tamarind.

Tager nok derud en dag nu hvor der er en positiv rapport derfra.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...