Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Ja, hun tilbyder det hele  :) Hun har store dejlige naturlige bryster, og hvis du er til løs mavehud, så er hun bestemt også et hit  :) 

Jeg fik massage, som mest var dejlig nusseri,  bj (uden), en tur mellem babserne og god service som afslutning ;)

Skrevet
Ridderlig skrev, for 9 minutter siden:

Kysser hun også?

hmmm....nej det tror jeg vist ikke (ikke så vidt jeg husker)

Skrevet
Tur på briksen skrev, for 2 timer siden:

Ja, hun tilbyder det hele  :) Hun har store dejlige naturlige bryster, og hvis du er til løs mavehud, så er hun bestemt også et hit  :)

Jeg fik massage, som mest var dejlig nusseri,  bj (uden), en tur mellem babserne og god service som afslutning ;)

Hvad gav du for sådan en tur?

Skrevet
  • Author
Tur på briksen skrev, for 19 timer siden:

Fik du bollet hende...FP?

Skrevet

Æh, nogen der ved eller kan huske hvor hun har huseret før?

Skrevet

Jeg går forbi stedet en gang om måneden cirka, og har de/det seneste år været meget i tvivl om det var åbent eller ej ..... selv om det på det seneste har set lidt mere aktivt ud. Rart at høre der (igen?) er gang i Tamarind.

Tager nok derud en dag nu hvor der er en positiv rapport derfra.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.