Hop til indhold
bowmore

Incall in Herning! Sexy Eva ..18 old. ..Garanti for ægte bilder

Recommended Posts

Jeg var forbi i dag. Det var en fræk og lækker oplevelse. Jeg er usikker på om det er den samme pige som på billederne, de er så glamour at det er svært at lure. Men pigen som man møder er ung, superkøn, voldsomt energisk og dejlig.

Pris politiken er lidt svær at lure, jeg bad for 700 kr en halv time, men det man får er frække kys, et lækkert handjob og den dejlige pige som smyger sig op af enmens man sprøjter op af hendes frække krop. Jeg fik også lov tilat slikke fisse og fingerere hende med en enkelt finger. Hun er superstram og fræk. Smager godt. 

Jeg tror at for 1000 er der blowjob og 1200 hele dynen med sex og alting. Jeg siger tror for hendes engelsk er ikke eksisterende og alt kommunikation foregår gennem hendes telefons google transelate. Men vi fik da snakket lidt, selv om det var bøvlet.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gengangeren

Ved du hvor hun kommer fra? Og hvilket sprog hun taler? 

God anmeldelse :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er relativ sikker på at han var spanier. Eller måske fra Portugal. Noget i den stil. Jeg har aldrig haft spansk, så jeg er ikke ret skrap i forskellen på spansk og portugisisk. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...