Hop til indhold
Crazydane1990

TS Vicky

Recommended Posts

Hey herinde.

Har lige været en tur forbi TS Vicky her til morgen. Ankom som aftalt og der blev åbnet til en hel mørk lejlighed, intet lys. Allerede da døren blev åbnet på klem kunne jeg høre hun smuttede ud på badeværelset og lukkede døren. Hun sagde jeg bare skulle ligge aftalte på køkkenbordet, så det gjorde jeg. (Ja, dum idé. Men har aldrig prøvet en gp før :/).

Hun kom nu tilbage i morgenkåbe og puffede mig mod sengen. Havde her stadig ikke fået et godt syn på hende, vurderede kroppen passede men lidt bredere. Hun skyndte sig at tage mig i munden efter at have puffet mig ned i sengen. Måtte bede hende om at tage det roligt, synes det var noget forhastet det hele. Hver gang jeg kørte hænderne mod hvad jeg forventede skulle være hendes værktøj skubbede hun hænderne væk og sagde, wait.

Til sidste forlangte jeg at hun skulle vise mig hendes værktøj, men hun nægtede. Om det var grundet at det ikke var eksisterende eller andre grunde fandt jeg aldrig ud af, men mistænker det slet ikke var Vicky

 

Fejlen ligger meget i min uvidenhed, men ville lige give et headset Up. 

https://www.shemalewiki.com/?id=987&profileid=5626&lan=en

//Crazy

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pedro38

Gik du din vej eller suttede hun dig færdigt?

 

Underlig opførsels - der er godt nok langt mellem de gode shemales. 

Prøv Karen - der må du sutte og kneppe lige så tosset, du vil :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...