Thailovervejle 0 Skrevet 20. September, 2018 Hej gutter Er der nogle af jer der har være forbi dala thaimassage og få et stykke med Dala selv??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25049 Skrevet 20. September, 2018 Hvem? Hvad? Hvor? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thailovervejle 0 Skrevet 20. September, 2018 Dala thaimassage spinderigade 9 7100 Vejle Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Del7100 122 Skrevet 20. September, 2018 Hej alle ja, ny bruger men ingen reklame her... efter nogen tid hvor jeg har med både latter og seriøsitet læst jeres indlæg, tænkte jeg at det var på tide selv at berette om min seneste oplevelse.... jeg har aldrig været hos Dala før, og blev fristet af den meget anonyme indgang. Jeg fuldte “ et godt råd” fra jer om at først bede om alm massage og så senere påføre ydelser og måske opildne massøren til en mere pirreligt massage. Aftalte med en yndig thai på ca 30 år ( er rigtig dårlig til thai alder, da den sidste thai som sagde hun var 29, viste sig af være 44. Ja, tror det var en af de udviste ved sidste razzia ). Nuvel, massagen startede, lå og glædede mig til små uskyldige berøringer. Men absolut intet skete.... timen var færdig, takkede mange gange og gik..... næste dag besluttede jeg at det skulle være løgn. Tog tilbage og ville spille med åbne kort fra starten. Heldigvis for Jani... What a Girl. 30 minutter med lidt massage og resten gf sex. Lækkert hele vejen igennem, nybarberet, små a-b bryster med stive nippels. Blev total våd af min behandling af missen og under sexen var hun også våd. Afslutning på kroppen og i bad. Standardpris for Vejle, og Dala, her Self, sagde meget bestemt, at sex ikke var muligt med hende..... glæder mig til flere indlæg fremover. go aften del7100 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Del7100 122 Skrevet 20. September, 2018 Glemte i min eufori at nævne, at den første massage blev udført af ejeren selv. Hvis man søger ægte og rigtig god massage er det med hende. Bad om medium og hun kom hele vejen rundt med både hænder og underarme. Absolut anbefaling herfra.... Jani rejser hjem 3/10, så tror de må lukke op for mig et par gange inden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thailovervejle 0 Skrevet 23. September, 2018 Var hun ikke en gang til at lokke til lige at give et lille HJ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Del7100 122 Skrevet 23. September, 2018 Skal være ærlig så hverken prøvede jeg eller spurgte. Lå ikke lige i luften så lod mig være tilfreds med den meget gode massage.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg