Unggut23 1 Skrevet 19. September, 2018 Hej alle sammen Jeg er en ung fyr som efter lang tids overvejelse har besluttet mig for at prøve denne "verden" jeg er helt grøn, og har aldrig brugt sådanne service osv. Så jeg vil høre, hvem er værd at besøge ? Hvem er en første gang det helt rigtige valg ? Jeg tænder både på lyse og mørke, slanke og former osv. Gerne nogle som vil lidt mere end bare missionæren. Og helst i Aarhus omegn gerne lidt diskret. Håber I kommer med en masse gode forslag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vendelbo773 Skrevet 19. September, 2018 Unggut23 skrev, for 41 minutter siden: Hej alle sammen Jeg er en ung fyr som efter lang tids overvejelse har besluttet mig for at prøve denne "verden" jeg er helt grøn, og har aldrig brugt sådanne service osv. Så jeg vil høre, hvem er værd at besøge ? Hvem er en første gang det helt rigtige valg ? Jeg tænder både på lyse og mørke, slanke og former osv. Gerne nogle som vil lidt mere end bare missionæren. Og helst i Aarhus omegn gerne lidt diskret. Håber I kommer med en masse gode forslag Burde nok være under efterlysninger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tutankhamon 525 Skrevet 19. September, 2018 Går ud fra at moderatorer flytter tråden til rette forum men derfor kan jeg jo godt svare alligevel Det er altid svært at sige hvem man skal besøge første gang for det er jo meget subjektivt mht. hvem der er den rette. Jeg var selv forbi Sofia tidligere i dag (https://annoncelight.dk/showad/258995) og tænker at hun er meget nede på jorden, sød og lidt fræk og derfor sagtens kan være et godt første besøg. Hvis du med "lidt mere end missiomnæren" mener anal (det er Sofia vist ikke til men vi fik da prøvet et par stillinger og hun er også til både super og mega fransk) så er Amy i min bog også et besøg værd (https://annoncelight.dk/showad/215033). Hvis det skal være meget kinky så skulle Sabrina (https://annoncelight.dk/showad/249872) vende tilbage sidst på måneden, men hvis det er din første gang er hun altså lidt af en mundfuld og du risikerer at hun æder dig med hud og hår /Tutankhamon Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoobGPexplorer 1081 Skrevet 19. September, 2018 Jeg tænker lidt at en velanmeldt dansk gp man kan snakke med vil være det bedste valg for en førstegangsoplevelse for en ung gut. Ved dog ikke hvem der er i Århus. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tutankhamon 525 Skrevet 19. September, 2018 NoobGPexplorer skrev, for 2 minutter siden: Jeg tænker lidt at en velanmeldt dansk gp man kan snakke med vil være det bedste valg for en førstegangsoplevelse for en ung gut. Ved dog ikke hvem der er i Århus. Jeg har nu besøgt flere udenlandske GPere som man sagtens kan snakke med, hvis ens engelsk ellers er OK. Både Sofia og Amy er eksempler på dette, skulle jeg mener. Det er Sabrina ikke, men omvendt har man sjældent luft nok til at tale i hendes selskab :-) /Tutankhamon 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoobGPexplorer 1081 Skrevet 19. September, 2018 Tutankhamon skrev, for 1 minut siden: Jeg har nu besøgt flere udenlandske GPere som man sagtens kan snakke med, hvis ens engelsk ellers er OK. Både Sofia og Amy er eksempler på dette, skulle jeg mener. Det er Sabrina ikke, men omvendt har man sjældent luft nok til at tale i hendes selskab /Tutankhamon Det er rigtigt. Jeg tænker bare at hvis man nu er nervøs er modersmålet nok det bedste. Så kan man jo besøge andre nationaliteter når man har fået sin ilddåb 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 19. September, 2018 (edited) Tutankhamon skrev, for 1 time siden: Går ud fra at moderatorer flytter tråden til rette forum Der gør han kun hvis den bliver Raporter Hvorfor F bliver den ved at skrive stavefejl? Hvor svær ka det være at stave til, Rapportere Redigeret 19. September, 2018 af Thaimig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 19. September, 2018 NoobGPexplorer skrev, for 49 minutter siden: Det er rigtigt. Jeg tænker bare at hvis man nu er nervøs er modersmålet nok det bedste. Så kan man jo besøge andre nationaliteter når man har fået sin ilddåb Pressis og tænkte på Amanda som skriver hun træffes i Tilst pt. Har dog ej besøgt. men tænkte, det ku være godt med dansk Gp som start Ja altid godt at tale samme sprog, når man er ny og måske lidt nervøs Held og lykke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderbukken 631 Skrevet 19. September, 2018 Jeg besøgte i dag Kathy, som du kan finde her og her. Jeg kan bekræfte at det er hende på billederne og at hun ser godt ud. Og så er hun sød og snakker rigtig godt engelsk. Hun holder til i en lejlighed ikke langt fra Vesterbro Torv i Århus C. Jeg aftalte en tid med en sms og hun sendte så adressen til mig. Men hvis du er lidt nervøs eller uerfaren, så kan det være du skal besøge en mere moden dansk pige. Måske en pige som Simone, Trine Tease, DinaG eller Katja. Trine ease og DinaG kan du blandt andet nogen gange finde hos Aarhus Luksusmassage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg