30Aarhus 1 Skrevet 19. September, 2018 Hey kyndige panel. Er der nogen af jer som har erfaringer med denne skønhed, og som kan fortælle lidt om det var en god oplevelse og om billederne passer? https://annoncelight.dk/showad/259479 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
reknas 934 Skrevet 19. September, 2018 Prøv at bemærk hendes billeder hvor hendes tatovering skifter side lige pludselig.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
doggingkbh 221 Skrevet 19. September, 2018 reknas skrev, for 14 minutter siden: Prøv at bemærk hendes billeder hvor hendes tatovering skifter side lige pludselig.... Tror det kaldes “spejlvendt”. Sker ofte når man tager et billede af sig selv i et spejl...... 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knægten 354 Skrevet 19. September, 2018 Hvis ingen kan bekræfte eller afkræfte om det er hende tager jeg et smut forbi Når jeg kommer hjem fra arbejde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
30Aarhus 1 Skrevet 19. September, 2018 Knægten skrev, for 7 timer siden: Hvis ingen kan bekræfte eller afkræfte om det er hende tager jeg et smut forbi Når jeg kommer hjem fra arbejde Hvad så @Knægten hvordan gik det? :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knægten 354 Skrevet 19. September, 2018 30Aarhus skrev, for 2 timer siden: Hvad så @Knægten hvordan gik det? Det gik skam fint var færdig lidt i kl 19 og så lidt hjem og havde noget og spise Så hed det med andre ord fdet bliv ikke igår desværre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knægten 354 Skrevet 20. September, 2018 Tror ikke hun arbejder længer eller noget nummeret eksisterer ikke mere i hvert flad Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg