Hop til indhold
NN 8000

Tips til Berlin

Recommended Posts

Hej,

Skal til Berlin på kongresrejse om et par uger og kunne være interesseret i tips til piger der. Er ikke som sådan interesseret i FP, men nærmere i thai med afslutning eller "Handenstspannung" (som tidl. beskrevet ved "Monas" tror jeg) eller BJ uden. Gerne hos de modne damer som beskrevet. Jeg skal bo tæt ved Tiergarten (Kurfürstenstraße) og har derfor brug for noget i det område, som har eftermiddags-/aftenåbent.

Nogle bud?

Tak,

NN 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
NN 8000 skrev, for 6 timer siden:

Hej,

Skal til Berlin på kongresrejse om et par uger og kunne være interesseret i tips til piger der. Er ikke som sådan interesseret i FP, men nærmere i thai med afslutning eller "Handenstspannung" (som tidl. beskrevet ved "Monas" tror jeg) eller BJ uden. Gerne hos de modne damer som beskrevet. Jeg skal bo tæt ved Tiergarten (Kurfürstenstraße) og har derfor brug for noget i det område, som har eftermiddags-/aftenåbent.

Nogle bud?

Tak,

NN 8000

Du kan få en god håndtrold her: http://www.lanna-thai-massage.eu/willkommen/ (et par gange har det været inkluderet i prisen)

Eller her: http://euphorie-massagen.de/service.html - jeg har dog ikke prøvet dette sted.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var hos Lanna Thai (se ovenfor) og fik en glimrende, hård massage, som var god for ryggen, men der blev ikke tilbudt ekstra, selv om jeg spurgte. 50€ for en time.

Prøvede til gengæld Thailin Thai Massage, Kurfürstenstr. 112 og fik en meget blid (=oliestrygninger) massage x 2 og begge gange tilbudt glimrende, blidt, tålmodigt Hj uden ekstrabetaling. 1/2 time 35€. Pigerne til den modne side, men søde og servicemindede. 

NN 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
NN 8000 skrev, den 6/10/2018 at 23:29:

Var hos Lanna Thai (se ovenfor) og fik en glimrende, hård massage, som var god for ryggen, men der blev ikke tilbudt ekstra, selv om jeg spurgte. 50€ for en time.

Prøvede til gengæld Thailin Thai Massage, Kurfürstenstr. 112 og fik en meget blid (=oliestrygninger) massage x 2 og begge gange tilbudt glimrende, blidt, tålmodigt Hj uden ekstrabetaling. 1/2 time 35€. Pigerne til den modne side, men søde og servicemindede. 

NN 8000

Underligt med Lanna Thai. Jeg var der så sent som i april, hvor jeg fik HJ uden ekstra beregning, og har fået dette hver eneste gang. Måske har de fået nye ejere??

Det andet skal testes, næste gang jeg er i Berlin

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...