Hop til indhold
HappyHarryhardon

Dee Dee Thai Massage Vejle, skuffende.

Recommended Posts

http://www.deedeethaimassage.dk/

Havde brug for lidt massage og udløsning og var alligevel i området, første og andet sted var der lukket eller optaget, nu var det meget langtid siden med en happy ending, så fandt dee dee, menalle alarmklokkerne skulle have lydt da prisen var 600 for 30 min, men god massage og afslutning sagde hun... jeg er sgu for nem.

Det bedste jeg kan sige er at det ikke var olie pjaskeri, fik 10 minutter flytten hænder frem og tilbage på højre side, fra skulder til balle, ikke noget på venstre, så skulle der vendes, var på ingen måder tændt og tænkte, du kommer til at arbejde for det og kunne tydeligt mærke at efter 5 minutter den kun var halv slatten, at det var hun ikke tilfreds med, men gad heller ikke bruge mere tid der, så fik det overstået.

For dyrt, for dårligt og gentagelses faktoren er -5

Oven i hatten, bad jeg om en vand da hun spurgte til cola, så fik en flaske fra tyskland der havde været åbnet... nej tak, den røg ud. Lorte oplevelse :/

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...