Mr.Nicetime 12 Skrevet 18. September, 2018 Hey jeg står i den situtation at her den 28 sep, skal jeg til en række forretnings møder, og imellem de møder kommer jeg til at ha lidt ventetid imellem, så tænker jeg godt kunne bruge lidt lækkert selvskab, så vil høre om der er nogle som kan anbefale en dejlig gp min køretur går fra Vejle til Odense så gerne der imellem håber i kommer med en masse lækkert input! og skulle der være nogle gp’er som læser dette, meld gerne ind! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexeren 528 Skrevet 18. September, 2018 Der bliver skiftet mange vagter ud på ti dage, så når dagen nærmer sig, er der bedre mulighed for at læse og se hvem der er et besøg værd i Odense.. pt er der over 40 annoncer på Annoncelight. Sexeren 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentleman Panda 75 Skrevet 19. September, 2018 Vent til på mandag, der plejer det at være langt mere overskueligt hvad udvalget er. Klinikkernes vagtplaner er opdateret og de fleste udlandske gp plejer at være der en uge af gangen. Desuden så afhænger det jo også meget af din egen smag om hun skal være blød, stram, lille, mørkhåret osv. Jeg kan helt sikkert give min holdning til kende men den er ikke meget værd hvis vi ikke deler smag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg