Hop til indhold
Jernsvinet

Pattaya - Kinnaree Place

Recommended Posts

http://www.kinnareeplace.com/index.html

Da jeg nærmede mig, var jeg lige ved at blive stoppet af en sikkerhedsvagt udenfor - ellers var der her heller ikke nogen reception eller form for modtagelse. Indenfor i et stort forum a la 1001 nat med et lille bassin med fontæne, sad der imidlertid en 6 - 7 piger og en af dem tilbød mig straks byens bedste blow-job. Det var da muligt, men jeg havde ikke lyst til at finde ud af det. Derimod fik jeg en anden pige til at vise mig ind i barområdet, hvor jeg fik bestilt en øl og en ladydrink til hende. Der var imidlertid meget mørkt og larmende, da der var en del andre gæster og piger, så jeg foreslog hende om ikke det ville være hyggeligere at rykke ind i sofaerne i lokalet ved siden af - her var der mere roligt - og også en noget bedre belysning, så jeg bedre kunne se hende. Jo, hun kunne da godt gå an - men hun virkede noget febrilsk og hendes hænder kørte rundt på mig overalt - og hun kunne da næsten ikke sidde stille. Men jeg fik da forklaret lidt om regler og priser i klubben - og spurgt om hun havde lyst til at tage med med på Zimmer, som man så skulle bestille på forhånd. Jeg ved ikke hvormange de havde - men jeg komme på samme Zimmer begge gange, jeg var afsted.

Zimmer koster 350 bath, som bare ligges på regningen, som efter hver bestilling opdateres og placeres i en lille "bin"/spand, som mens vi var på Zimmer roligt kunne blive stående på bordet sammen med min øl og pigens ladydrink.

Værelset var stort og flot og med et også rimelig stort tilstødende badeværelse med brucheniche - her er det vist mest almindeligt i Thailand at pigen sørger for at også manden bliver grundigt vasket forneden - og det synes jeg er en god idé, da jeg jo i Tyskland har set hvor lemfældige de fleste herrer er med den del. Til gengæld er Thaipigerne så heller ikke så karrige med at slikke både kugler, nosser og scrotum, så det virkelig rykker i pikken.

Selv efter badet virkede pigen desværre stadig noget for ivrig og jeg tænkte at her var vist kun et at gøre - så jeg fik hende ud til kanten af sengen - og selvom hun godt nok vedblev med at simulere at det var åh og ih så dejligt - så skete der ligesom et eller andet, så jeg var ved at få klemt ørerne.

Nu var det imidlertid min tur til at nyde - og jeg skulle bare ligge mig godt tilrette med et par puder i nakken - det savner jeg flere steder i Tyskland og man ligger der som en søstjerne og kan ikke følge med i hvad der foregår - men  her kunne jeg både se og mærke hun virkelig gik til den på en behagelig og ikke voldsom måde - og også bollerne fik en tur, mens hun med hånden bearbejdede min pik. Hun havde ellers er virkelig godt sug - og selvom jeg selv gav en hånd med, medens bollerne fik endnu en tur, lykkedes det mig desværre ikke at komme.

Så var det igen ud til et hurtigt, men grundigt bad. Afregningen på 1000 bath foregik direkte til pigen.

Da vi igen sad og hyggede i sofaen, kom mamasan og spurgte til om værelset havde været tilfredsstillende - ja, af og til syntes jeg måske hun blandede sig lidt for meget - men det er måske stilen og hendes måde at tage godt vare på sine piger?

Jeg syntes, jeg havde set noget med gratis barbeque - men det var en anden dag - de havde så flade sandwiches til 300 bath - noget i overkanten må man sige - så det takkede jeg nej til.

Efter at jeg så havde siddet og sundet mig lidt alene ved baren sammen med min "bin" rykkede jeg over til det første bord igen, hvor jeg havde bemærket en pige med et karakteristisk flot ansigt - lidt a la Cleopatra - men desværre fik jeg mig placeret lidt for langt fra hende og hun forsvandt, da hun åbenbart ikke troede jeg var interesseret i hende. Heldigvis kom hun da snart tilbage igen, så jeg kunne tilbyde hende en ladydrink - og høre om hun ikke ville med ind i sofaerne istedetfor.

Også hun virkede noget febrilsk - måske endda lidt mere end den første - så jeg ved ikke om de var på noget?  Pigerne må åbenbart følge godt med, for et par andre var noget imponerede af at jeg nu ville forsøge mig med endnu en pige - men hun fik samme slikketur og jeg blev bagefter også lagt godt tilrette - men efter et stykke tid, syntes jeg der skulle ske noget mere og ville så sidde lidt ovenpå hende - men nu blev hun da helt vild: "Åh, ja knep mine bryster" - de var ellers lige så kunstige, som den førstes - og piger med kunstige bryster, plejer normalt ikke at ville have dem kneppet - og de dur heller ikke til det, da de ofte er for hårde, kolde og ufleksible - men bagefter var der kommet en stor fugtig plet på lagnet, så hun må nærmest have fået sprøjteorgasme af det - jeg tog et billede af  det - men det er jeg vist desværre kommet til at slette ;-(

Til afslutning ville hun endnu en gang slikke mine nosser - og mens jeg selv spillede pik - hun havde ellers snakket om hun gerne ville have jeg sprøjtede hende i munden - men det ville hun vist ikke, da det kom til stykket og jeg sprøjtede ud over mig selv istedet.

Prisen var også her 1000 bath, men hun spurgte til lidt drikke penge. Jeg tilbød hende så en ladydrink - nej, hun ville hellere have dem i hånden, da hun ellers kun fik 40 eller 50 bath ud af det.

Min bin var, med 2 x Zimmer, et par øl, flere ladydrinks, ved at løbe over - og jeg valgte at betale, inden der løb mere på. I entreen sad der stadig en række mørkhårede piger - men det var vist noget med at uden kavaler, så måtte pigerne ikke gå helt indenfor - men der var da flere løse piger derinde - men måske var det kun inde i sofaerne det gjaldt? - til gengæld sad der en mand og snavede med 2 piger.

 

Redigeret af Rooster

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 14 timer siden:

Prisen var også her 1000 bath

Glemte at skrive at prisen er for ca. 40 min/one time come - og det incl. lidt tid til shower før og efter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 20 timer siden:

- men bagefter var der kommet en stor fugtig plet på lagnet, så hun må nærmest have fået sprøjteorgasme af det - jeg tog et billede af  det - men det er jeg vist desværre kommet til at slette ;-(

Fandt det:

image.png.ce0a422c509c1225861a62bf30032791.png

Del dette indlæg


Link til indlæg

Syntes lige jeg ville slå et par timer ihjel ved igen at besøge Kinnaree på Pratamnak: alt er sådan set ved det gamle, unge friske piger lige bag indgangen - og et alt for mørkt kontaktlokale, hvor der var flere piger, der straks forsøgte sig - en var meget vedholdende og lovede endda at slikke min røv og blive ved med at sutte til det sidste - jo, hun var vist meget hungrende og manglede at få betalt for værelset til 5000 THB/måned, som de var 3 piger om at dele.

Men ellers mange fine og søde piger - desværre mange med silikone babber og læber og jeg kunne knapt få lov at drikke min øl i fred, før de spurgte om jeg ikke snart skulle have en ny til 95 bath. Ladydrinks er ellers rimelige til kun 100 bath, så de syntes godt jeg kunne spendere nogen flere, men en havde lige sneget sig til at få fyldt en extra shot i, så den kostede  130 ;-)

Men de klagede alle over at der ikke var meget at lave og kun få, der ville betale barfine på 350 og 1000 bath for en times fornøjelse inkl. shower together - men umiddelbart syntes jeg nu nok, der var kunder i butikken i forhold til antallet af piger, men det var lidt svært at vurdere i halvmørket.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var idag igen forbi Kinaree, bestilte en Leo og fik anvist en barstol ved et bord, hvor der var hundekoldt pga. aircon, men fik alligevel straks øjenkontakt med Dang fra det nordlige Thailand, en høj, slank mørkhåret sag på 37 med en fin lille røv og nogle søde naturlige bryster, hvor brystvorterne lige stak frem - og som viste uimodståelig interesse for at gøre mig selskab og vi blev enige om at finde et andet bord - der var det nu også rimeligt køligt, selvom pigen var brandvarm og forstod at pirke de rigtige steder. Men ellers virkede hun nu meget rolig og fornuftig uden at komme med mærkelige tilbud, udover en opfordring til at gå på Zimmer - men hun skulle da lige have en ladydrink først.

Men hun var uimodståelig smuk og 350 bath for Zimmer og fra 1000 og op for pigen, lød ikke urimeligt - det er vist ca. standardprisen overalt i Pattaya.

Først skal man lige vaskes lidt - og så var hun ellers klar til at kysse, kæle og sutte lidt stille og roligt, hvilket jernet ikke havde noget imod, men jeg ville jo også gerne slikke lidt og fik hende til at sætte sig overskrævs så jeg rigtig kunne slikke hende. hun var meget adræt og kunne samtidig med at jeg slikkede hende række bagud og gnubbe lidt på jernet - snart blev hun dog lidt mere koncentreret, da min tunge fandt de rigtige knapper og pludselig trak hun sig lidt tilbage og trykkede med 2 fingre lidt ovenover klitoris og havde hun ikke flyttet sig, havde jeg fået en mindre skylle.

Nu ville hun dog have kondom på drengen, så hun kunne ride mig - og det forstod hun også at gøre til UG, mens jeg lige satte en finger på stjernen, men jeg havde lyst til at få hende lidt mere op i gear igen og lagde hende derfor ned på siden, så jeg rigtig kunne kneppe hende stille, roligt, langsomt og helt i bund, hvilket hun absolut ikke havde noget imod og sagde: "You fuck good".

Jeg havde nu lyst til at slikke hende lidt mere - og resultatet udeblev heller ikke, men denne gang gik hendes safter ikke helt til spilde og det var dejligt nemt at trænge op i hende påny, kneppe hende lidt forfra, helt sammenkrøllet på siden, bagfra og lidt forfra igen.

Det var nu blevet tid til en finale og jeg spurgte om jeg måtte komme hende i munden - det svarede hun ja til og fjernede gummiet og så fik jeg hende til at tage den i munden, liggende på ryggen uden at bruge hænderne. Men for at komme helt til finale, var jeg nødt til at ligge mig på ryggen, lade hende slikke og sutte først på penis og min favorit ved siden af nosserne, mens jeg selv spiller den af og så få pigen til at tage skuddet i munden, lige i det jeg kommer - det var hun dog ikke helt med på og der kom sprøjt ud over både mig selv og lagenet:

Bagefter da jeg skulle betale, stak jeg hende 200 bath i drikkepenge, men hun mente 500 havde været bedre - måske - men så skulle hun have taget hele skuddet i munden - så jeg sagde bare: "next time" ;-)

Nu blev der så også banket på døren og vi sagde hurtigt farvel.

 

Kinaree - Dang.jpg

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Idag så det ud til at blive regnvejr - det trak ihvertfald godt sammen og der var lidt bulder, så jeg valgte igen at besøge Kinaree.

Jeg ved ikke hvorfor de har valgt at køre med kun 24 grader på aircon - jeg kom ihvertfald til at fryse mere eller mindre, hvis jeg kom til at sidde et sted, hvor ventilatoren lige sendte kulden hen, men jeg har efterhånden fundet et sted ved baren, hvor jeg nogenlunde kan sidde uden af få kolde knæ, men jeg undrer mig over om ikke de letpåklædte piger må fryse.

Sjovt nok fik jeg idag lov til at sidde i lang tid, før der endelig var en pige, der ønskede at gøre sig til - det var en af dem fra sidst, men jeg måtte desværre endnu engang sende hende videre.

Der sad nogle piger ovre i et mørkt hjørne - og det kunne jeg ikke forstå, da jeg syntes de skulle finde et mere iøjnefaldende sted - eller gå rundt og cirkulere lidt, ligesom pigerne gør på FKK. Nå, men tilsidst gik jeg over til dem og inviterede den mest interessante over på en drink - men det ville hun ikke rigtig nøjes med og kom flere gange med opfordringer til om vi ikke skulle gå på room + hun strøg og mærkede mig lidt her og der - mest der, men jeg havde jo sådan set tid nok til at se udvalget mere an og havde knapt sendt hende videre, før en storsmilende Dang valsede igennem rummet og hurtigt hilste på mig før jeg blev klar over hvem det var - hun havde også BH på idag, så hun var lidt svær at genkende i den lumre belysning - men hun blev ved at smile og gøre fakter - og jeg gik hende i møde, men hun troede jeg allerede havde engageret mig med den anden pige, fremfor at vente på hun skulle møde op.

Nå, men jeg fik også Dang budt på en drink, så vi kunne hyggesnakke lidt - men hun kunne heller ikke holde fingrene i ro, da hun ikke havde glemt "Anacondaen" i mine bukser og snart gik vi på room - og det var samme room som sidst, hvor jeg godt syntes de i mellemtiden burde have udskiftet den elendige håndbruser - men den burde sådan set have været udskiftet for år tilbage.

Men var bruseren ikke god til at sprøjte, så var Dang det ihvertfald - og om hun sprøjtede 3 eller 4 gange, det havde vi vist ikke helt styr på og jeg fik denne gang lov til at afslutte med at sprøjte hende lidt mere i munden - men det kræver nok lidt mere øvelse, inden hun kan tage en fuld load ;-)

Denne gang var jeg nok klar over at jeg ikke kunne nøjes med 200 bath i drikkepenge - så hun fik 1500 - det er jo ikke så tit man møder en pige, der er så smuk og slank - og som kan lave sprøjteorgasme så mange gange ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...