Hop til indhold
Jernsvinet

Pattaya - The Camel Toe

Recommended Posts

https://www.google.com/maps/place/The+Camel+Toe/@12.9174366,100.8690028,16z/data=!4m5!3m4!1s0x0:0xd2a4e94fe70e0537!8m2!3d12.9119896!4d100.8831582

Udefra ligner stedet mest en garage - og når man går indenfor - tænker man også lige at det da umuligt kan være indgangen til en Gentlemens Club. Indenfor var der imidlertid vild gang i den og stemningen mindede mest af alt om et lokalt stamværtshus i myldretid, hvor de til og med havde masser af søde værtinder til at varte op, den bedste og ikke alt for høje 60er musik i højtaleren + film med grupper som Small Faces  og lign. på storskærm:

Jeg blev placeret ved baren, da der stort set ikke var plads andre steder. Og min smukke bardame var flink nok til ikke straks at bede om en ladydrink - det måtte jeg selv nøde hende med. Ladydrinksene koster der så kun 100 bath - så den endnu smukkere og elegante modne servitrice, som jeg fra starten havde et godt øje til - og hun til mig - fik også en. Det var også noget med at blev regningen over 500 bath - så var BBQen gratis. Jeg troede så at man selv skulle ud et eller andet sted og fylde noget på en tallerken - nej værten kom og hilste på og spurgte hvad jeg kunne tænke mig - og lidt efter kom han med en fint anrettet tallerken, som på en bedre spiserestaurant.

Min bardame fortalte mig at de ikke havde barfine, men ankom pigerne efter kl. 13 - så skulle de blive til efter 21. Der var heller ingen Zimmer tilknyttet stedet - så det skulle man ligesom selv arrangere.

Jeg var lidt ked af at blive ved med at fylde ladydrinks på min bardame, når det nu var servitricen jeg var int. i - så da min bardame skulle et ærinde, rykkede jeg over på hendes stol og kom derved også tættere på servitricen. Min bardame forstod hurtigt et vink med en vognstang og var da også hurtig til at finde en ny kavaler.

Desværre var servitricen ikke available - og skulle også arbejde sent, hvorefter hun bare ville hjem at slappe af - men hun fik da mit Line

https://play.google.com/store/apps/details?id=jp.naver.line.android

- så må vi se om det bærer frugt - hun var ihvertfald ikke gift eller havde børn.

Redigeret af Bryan Mills

Del dette indlæg


Link til indlæg
jenslillemandhansenv2 skrev, for 1 time siden:

Dejligt med link til maps, har lige fundet ud af at det vil tage mig ca 2000 timer at gå derned. Giver du en øl hvis jeg kikker forbi?:D

Hehe spurgte en fyr om jeg kunne gå fra den ene side af perleøen Koh Larn til den store havn på øen - nej, umuligt, der var alt for langt og man måtte tage en taxi  - og han havde boet der i flere år - og så viste det sig, at bare var op ad nogle trapper og måske 1.5 km ad en brolagt vej. Thaier går ikke gerne ret langt - det er derfor de alle har en moto/scooter

Del dette indlæg


Link til indlæg

Åh, hvem der var i Thailand

Image may contain: ‎one or more people, ‎text that says '‎THE זע M TOE LATE 1PM TRATL TIL GREAT G MUSIC NO PANTS DAY SAR ICE COLD TIGER DRAFT Baht PINT COLD BEER‎'‎‎

Kolde øl og dejlige pi´er - og ikke mindst at være langt væk fra "Bestemmetteren" ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den 18.9.2018 at 14:55:

den bedste og ikke alt for høje 60er musik i højtaleren + film med grupper som Small Faces  og lign. på storskærm:

Kan se den er fjernet - men fandt den her - så I kan nyde den igen:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...