Hop til indhold

Hvor høj er Bee fra brønshøj??

Featured Replies

Skrevet

Kan ikke sige jeg har besøgt hende for nyligt, men som jeg husker hendes højde er den nogenlunde gennemsnitlig for thai'er 155-160 er mit bedste gæt.

Skrevet

@frank.thomas Samme svar fra mig, som i den anden tråd, hvor du stillede samme spørgsmål.....: Det kommer an på om hun står op eller ligger ned....

Men tak for spørgsmålet. Af hensyn til brødrene her på EG, så vil opfordre til vi i fremtiden tager et målebånd med .... det kan vi så efterfølgende låne til pigerne, som selv kan foretage en "opmåling" - det skal dog nok nævnes der også her er mulighed for to forskellige målinger.

Skrevet
D54 skrev, for 5 timer siden:

@frank.thomas Samme svar fra mig, som i den anden tråd, hvor du stillede samme spørgsmål.....: Det kommer an på om hun står op eller ligger ned....

Men tak for spørgsmålet. .........

Du laver den samme joke i et andet forum (ha ha hø hø), hvor Frank har stillet et for ham vigitgt og relevant spørgsmål. Det hjælper ikke Frank særligt meget. Men at du vælger at genbruge din "joke"uden at hjælpe ...

Redigeret af Harran

Skrevet

Jeg vil gerne komme med et bøh, man siger altid, der findes ikke dumme spørgsmål,  men kun dumme svar :P

Kan se at Frank thomas er ny på her eroguide, nu er det meget almindeligt at thaipiger er omkring 150 - 155, hvorimod bredden er fra,  intet til meget :D 

Håber det er svar nok og møder du thaier fra 165 og op, så skal alarm klokken nok ringe lidt ;)

Skrevet
Harran skrev, for 17 timer siden:

Du laver den samme joke i et andet forum (ha ha hø hø), hvor Frank har stillet et for ham vigitgt og relevant spørgsmål. Det hjælper ikke Frank særligt meget. Men at du vælger at genbruge din "joke"uden at hjælpe ...

... ikke i et andet forum ... kun i en anden tråd .... vi har før set at det samme spørgsmål er stillet i 4, 6, 8 tråde på samme tid og har domineret hele forsiden af et enkelt forum ... bl.a. senest for en god måneds tid siden hvor en broder her på EG stillede spørgsmål ind til adskillige tråde, som var flere år gamle. Hvis nogle brødre her synes det er OK, så er det helt OK med mig ... så længe jeg også har lov til at have min mening.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.