Hop til indhold
frank.thomas

Hvor høj er Bee fra brønshøj??

Recommended Posts

Kan ikke sige jeg har besøgt hende for nyligt, men som jeg husker hendes højde er den nogenlunde gennemsnitlig for thai'er 155-160 er mit bedste gæt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest D54

@frank.thomas Samme svar fra mig, som i den anden tråd, hvor du stillede samme spørgsmål.....: Det kommer an på om hun står op eller ligger ned....

Men tak for spørgsmålet. Af hensyn til brødrene her på EG, så vil opfordre til vi i fremtiden tager et målebånd med .... det kan vi så efterfølgende låne til pigerne, som selv kan foretage en "opmåling" - det skal dog nok nævnes der også her er mulighed for to forskellige målinger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
D54 skrev, for 5 timer siden:

@frank.thomas Samme svar fra mig, som i den anden tråd, hvor du stillede samme spørgsmål.....: Det kommer an på om hun står op eller ligger ned....

Men tak for spørgsmålet. .........

Du laver den samme joke i et andet forum (ha ha hø hø), hvor Frank har stillet et for ham vigitgt og relevant spørgsmål. Det hjælper ikke Frank særligt meget. Men at du vælger at genbruge din "joke"uden at hjælpe ...

Redigeret af Harran

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil gerne komme med et bøh, man siger altid, der findes ikke dumme spørgsmål,  men kun dumme svar :P

Kan se at Frank thomas er ny på her eroguide, nu er det meget almindeligt at thaipiger er omkring 150 - 155, hvorimod bredden er fra,  intet til meget :D 

Håber det er svar nok og møder du thaier fra 165 og op, så skal alarm klokken nok ringe lidt ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest D54
Harran skrev, for 17 timer siden:

Du laver den samme joke i et andet forum (ha ha hø hø), hvor Frank har stillet et for ham vigitgt og relevant spørgsmål. Det hjælper ikke Frank særligt meget. Men at du vælger at genbruge din "joke"uden at hjælpe ...

... ikke i et andet forum ... kun i en anden tråd .... vi har før set at det samme spørgsmål er stillet i 4, 6, 8 tråde på samme tid og har domineret hele forsiden af et enkelt forum ... bl.a. senest for en god måneds tid siden hvor en broder her på EG stillede spørgsmål ind til adskillige tråde, som var flere år gamle. Hvis nogle brødre her synes det er OK, så er det helt OK med mig ... så længe jeg også har lov til at have min mening.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...