Hop til indhold

Recommended Posts

Hun havde så sovet over sig og jeg fik lavet en ny aftale. 

Prøvede 1 time for første gang i håbet om jeg kunne levere 2 skud. 

Fyrede derfor kanonen efter ca 15 min efterfulgt af et problemløst slug. 

Trods ihærdig kamp fra en let forkølet Melinda, var der simpelthen ikke stivelse nok i banditten til at gennemføre 2. Omgang. 

Sød pige. Smukkere irl. Rimeligt engelsk. 

Der er en anden pige i lejligheden og en mand. Det kan måske genere nogen, men jeg er ligeglad. 

Jeg lærte at jeg kun skal satse på en udløsning og dermed stramme ballerne så jeg kan holde så længe som muligt. Jeg kan sgu godt mærke jeg ikke er 18 længere. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

På trods af at hun brændte dig af første gang, lyder det alligevel til at det var et godkendt besøg. 

Selvom man ikke altid i vores alder kan 2 gange, så er arbejdet mod gang nr.2 sgu da også meget lækkert, selvom man ikke får afsluttet. Jeg har selv brændt mange penge af på at vælge 1 time, og kun en sjælden gang lykkedes det med at komme 2 gange.

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, for 9 timer siden:

Jeg kan sgu godt mærke jeg ikke er 18 længere. 

Hvor gammel er du da? 19? ;-)
Nej jeg kan sgu heller ikke to gange på en time længere. Engang kunne man få 2-3 udløsninger på samme stivert. Nu skal jeg være glad hvis jeg kan få 2 på en dag. ;-) :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som 20 årig, 22 gange på en weekend.. I et telt, en rigtig knaldhytte.

det kan jeg sku ikke i dag, men efter 4 timer kan den godt lokkes til stivelse i en kort stund.

men ikke særlig meget sprøjt.. 

Er over 60. 

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jer har, i mine unge dage, haft rejsning, ved den mindste berøring af en kvinde hånd..

jeg spillede strippoker med en kollege og kone, jeg tabte, og sad nøgen over for.

men blev inviteret over på sofaen, og blev kælet for, af konen.

manden slikkede og knebnede, mens konen gav et mega langt blow,  30-45 minutter..

ville gerne kneppe hende, men det måtte jeg ikke, hun var jo gift..  

Forløsningen udeblev, men for helvede hvor den blev høvlet af da jeg kom hjem..

super dejlig oplevelse.. 

Besøgte dem flere gange, men ikke med den samme hejst fra deres side, siden blev de skilt. 

Har ikke ser dem siden.

ville gerne have givet hende en ordentlig tur med super strittende jern..

det kunne hun lide, kunne jeg fornemme, når manden kneppede hende..

Mener han komme bukserne på bagerjomfruen, derformblev de skilt..

Sexeren

 

Redigeret af Sexeren
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej venner

Besøgte Melinda i torsdags. Vel ankommet blev lukket ind af hende og ja, hun ser sgu meget sød ud. Fin lille petit krop med den dejligste røv man kan forestille sig. Charmerende på sin egen måde. :-) Bestilte og betalte for en halv time. Lige en tur på badeværelset og så i gang. Startede med at hun gav superfransk og fik hende drejet rundt i en 69'er så jeg rigtigt kunne tage hendes lille lækre fisse under behandling. Gummi blev monteret og hun fik den i missionæren, derefter skulle doggy prøves, men hun kunne ikke tage den bagfra, så mig om på ryggen så hun kunne ride. Hun blev ret hurtig træt og vi måtte skifte stilling igen. Om på ryggen med hende og jeg gjorde mig færdig i missionæren. Af med gummi og sjoveren blev omhyggeligt rengjort med et stort antal vådservietter. Sad/lå og snakkede lidt ingen jeg gik igen.
Hun virker ret sød, men manglede efter min mening indlevelse, virkede lidt som om hun bsolut ikke gad. Ikke at hun ikke leverede et ordentligt "stykke arbejde", det gjorde hun egentligt, og virkede også ind imellem som om hun måske nød det. Kan nok ikke finde på at besøge hende igen, men dermed ikke sagt hun ikke var pengene værd, for det var hun egentlig, men så heller ikke mere. 
Stedet er virkeligt ikke noget at skrive hjem om. Småbeskidt, snusket og meget slidt. Dog er det, i hvert fald for mig, meget diskret og ret nemt at komme til. 

God søndag herfra.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...