Hop til indhold
Guest 30sweety30

Er der en side for sugarbabes hvor de kan skrive om sugardaddys også?

Recommended Posts

Guest 30sweety30

Jeg kan se der er anmeldelser af sugarbabes her.

Men er der også noget så vi kan skrive om sugar daddys?

Det savner jeg lidt. Eks

Jeg har oplevet en del gange nu at man skriver med en sugardaddy.. han er vild efter at mødes. Vi aftaler et møde også lige inden vi skal ses bliver man blokeret?!

Hvad er det for noget!

Den sidste jeg skrev med. Fortalte jeg " hvis du fortryder eller bliver forsinket eller noget så please skriv det til mig og ikke bare blokere mig for det er ubehageligt"

Han skriver" selvfølig! Jeg lover at jeg ikke gør sådan noget vi skal jo respektere hianden:-)"

Vi skulle mødes idag kl 9 og gæt hvad han har blokeret mig!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Maybe his wife found out:biggrin:

Men det är helt oseriöst. Dock finns det en del mænd som tænder bara på tanken, jakten på en SB. Du sänder lite bilder, lite nasty chat..... og han sitter i den andra änden och jerk his thing. När väl irl date kommer, då snupper han. Du kan nog vara säker på att du inte var den enda SB han hade.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 30sweety30

Ja, tyvärr, men det gjorde vi inte. vi skriver bara om vad vi ska göra och vad han ska ge för det, osv mycket professionellt

Del dette indlæg


Link til indlæg
30sweety30 skrev, for 47 minutter siden:

Ja, tyvärr, men det gjorde vi inte. vi skriver bara om vad vi ska göra och vad han ska ge för det, osv mycket professionellt

Eller så var det ni skrev om det som tände honom. Anyways, oseriöst och dårligt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster

Er det ikke kun for annoncører?

Anywho - det sker desværre tit, du er ikke den første sb der fortæller om den slags oplevelser... for mænderne lyder det næsten til at være reglen at man bliver blokeret på dagen hvor aftalen skulle finde sted :/ 

Tror desværre det bare er en del af gamet... jeg har ikke rigtigt oplevet det, men det er også lææænge siden jeg var aktiv

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sparkster skrev, 1 time siden:

Er det ikke kun for annoncører?

Jo, det er et lukket forum for alle betalende brugere/annoncører. Det er derfor ikke kun forbeholdt glædespiger, det er heller ikke tilgængeligt for os, som af den ene eller anden årsag ikke ønsker at annoncerer her.  :)

Det er dog ikke mit indtryk, at det forum bliver brugt til anmeldelser eller til at advarer mod bestemte kunder? Nærmere efterlysninger af steder at arbejde fra i Tarm og deslige, det kan naturligvis have ændret sig, siden jeg slog mine folder der. :D

Redigeret af Iscenesat Virkelighed

Del dette indlæg


Link til indlæg
Air6 skrev, for 27 minutter siden:

Du kan vel skrive SD anmeldelser her. ;)

Trådstarter havde formodentligt forestillet sig et lukket SD-forum

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster
Iscenesat Virkelighed skrev, for 3 timer siden:

Nærmere efterlysninger af steder at arbejde fra i Tarm

Der ligger så meget materiale i den snippet... :D 

Borende X skrev, for 1 time siden:

Trådstarter havde formodentligt forestillet sig et lukket SD-forum

Sikkert ja, men tvivler på aktiviteten ville være ret høj, det er højst en månedlig begivenhed at en "SB" dukker op herinde, for at kommentere på et eller andet indlæg (oftes om hende).

@30sweety30 jeg syntes at have hørt om lukkede facebook grupper for "SB"'er, hvor der blev advaret om diverse "daddys"  - er det noget du har undersøgt?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 30sweety30
Sparkster skrev, for 12 timer siden:

Der ligger så meget materiale i den snippet... :D 

Sikkert ja, men tvivler på aktiviteten ville være ret høj, det er højst en månedlig begivenhed at en "SB" dukker op herinde, for at kommentere på et eller andet indlæg (oftes om hende).

@30sweety30 jeg syntes at have hørt om lukkede facebook grupper for "SB"'er, hvor der blev advaret om diverse "daddys"  - er det noget du har undersøgt?

Okay tak vil lige tjekke det ud:-) jeg tænker også generelt det kunne være rart for os tøser at have et netværk med hinanden. Jeg fortæller jo ikke i min omkreds hvad jeg laver i fritiden hehe. Det jo rart nok at have nogen man kan snakke med om det:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MadsAalb

Flere sugarbabes jeg har kontakt til fortæller at de er med på en lukket FB gruppe og at de er på Snap også. Der advarer de om SD der ikke er serøse og ikke over holder aftaler.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MissMe

Det kunne være interessant om der et sted for anmeldelser af sugardaddys, der er lige så mange useriøse som det lyder til mange af kvinderne er :D

Må dog lave en ekstra Facebook, om gruppen derinde skal tjekkes ud :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sting222
30sweety30 skrev, den 18/9/2018 at 08:21:

Jeg kan se der er anmeldelser af sugarbabes her.

Men er der også noget så vi kan skrive om sugar daddys?

Det savner jeg lidt. Eks

Jeg har oplevet en del gange nu at man skriver med en sugardaddy.. han er vild efter at mødes. Vi aftaler et møde også lige inden vi skal ses bliver man blokeret?!

Hvad er det for noget!

Den sidste jeg skrev med. Fortalte jeg " hvis du fortryder eller bliver forsinket eller noget så please skriv det til mig og ikke bare blokere mig for det er ubehageligt"

Han skriver" selvfølig! Jeg lover at jeg ikke gør sådan noget vi skal jo respektere hianden:-)"

Vi skulle mødes idag kl 9 og gæt hvad han har blokeret mig!!!

Mon ikke du kom ud for det samme hvis du havde en privat sexannonce i Ekstrabladet hvor man skulle bestille tid? Tror også de GP piger oplever mænd udebliver uden afbud.

Mange sexkunder tænder på at tjekke mulighederne ud og snakke med pigerne uden nødvendigvis at møde dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 30sweety30
Sting222 skrev, for 13 timer siden:

Mon ikke du kom ud for det samme hvis du havde en privat sexannonce i Ekstrabladet hvor man skulle bestille tid? Tror også de GP piger oplever mænd udebliver uden afbud.

Mange sexkunder tænder på at tjekke mulighederne ud og snakke med pigerne uden nødvendigvis at møde dem.

Hvis jeg havde en annonce på extra bladet ja så skulle jeg regne med det da alle kan se den. Men på dating sites som sugardaters.dk burde det være mere seriøs. Specielt når man ved at mændene betaler for at være på siden..

Hvorfor give penge til en side hvis du er en trold? Det virker bare mærkeligt.:-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MissMe
30sweety30 skrev, for 12 timer siden:

Hvis jeg havde en annonce på extra bladet ja så skulle jeg regne med det da alle kan se den. Men på dating sites som sugardaters.dk burde det være mere seriøs. Specielt når man ved at mændene betaler for at være på siden..

Hvorfor give penge til en side hvis du er en trold? Det virker bare mærkeligt.:-) 

Tror nogle tænder på idéen en sen liderlig aften, og så dagen efter kommer i tanke om konen, kæresten eller den manglende sugar, hvad ved jeg...

Men bare lige får et kick ved jagten, men ja dumt at bruge abonnement på det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 30sweety30
MissMe skrev, for 15 timer siden:

Tror nogle tænder på idéen en sen liderlig aften, og så dagen efter kommer i tanke om konen, kæresten eller den manglende sugar, hvad ved jeg...

Men bare lige får et kick ved jagten, men ja dumt at bruge abonnement på det.

Nemlig:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 30sweety30
30sweety30 skrev, den 19/9/2018 at 04:08:

 

 

Redigeret af 30sweety30

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 30sweety30
Sparkster skrev, den 18/9/2018 at 15:57:

Der ligger så meget materiale i den snippet... :D 

Sikkert ja, men tvivler på aktiviteten ville være ret høj, det er højst en månedlig begivenhed at en "SB" dukker op herinde, for at kommentere på et eller andet indlæg (oftes om hende).

@30sweety30 jeg syntes at have hørt om lukkede facebook grupper for "SB"'er, hvor der blev advaret om diverse "daddys"  - er det noget du har undersøgt?

Ved du hvad facebook gruppen hedder? For syns ikke rigtig jeg kan finde noget:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MissMe
30sweety30 skrev, for 3 timer siden:

Ved du hvad facebook gruppen hedder? For syns ikke rigtig jeg kan finde noget:-)

Har heller ikke kunnet finde den desværre..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 30sweety30
MissMe skrev, den 22/9/2018 at 11:34:

Har heller ikke kunnet finde den desværre..

Øv

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...