Hop til indhold
sims.joh

Mayte i Støvring nær Aalborg

Recommended Posts


Jeg har lige brugt en time i selskab med denne søde og sexede pige:

https://annoncelight.dk/showad/254735

Billederne er 100% ægte, og jeg kan sige, at hun ser endnu bedre ud i person.

Hendes engelsk er god og talte med hende fik mig til at falde mere komfortabelt, da vi lærte hinanden lidt. Denne pige fik mig til at glemme alle mine problemer, hun skyndte mig ikke og sørgede for, at jeg var afslappet og glad for det øjeblik jeg trådte hende døren, hidtil den bedste GFE for mig.

Jeg håber hun bliver et stykke tid, da jeg helt sikkert vil besøge hende igen.

Flere billeder på hendes profil her:

https://annoncelight.dk/profile/Maytesexy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu vil jeg ikke skyde folk ned, men faldt over stavemåden og ordene. Ligner meget Google translate.

Dernæst ny bruger og billeder der også er brugt i Tyskland under et andet navn.

Men måske det er rigtigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
marcellino skrev, for 5 timer siden:

She sounds tempting to visit - What did you order? and what did you pay?

 

Tjenesterne var blowjob med kondom (hun gør det ikke uden det) og normal sex med lidt 69 i slutningen, indtil jeg er færdig. Jeg tilbragte lidt over en time og forlod hende en gave i form af 1400 krowns. Jeg følte mig virkelig god, og i mit tilfælde var det værd at hver eneste regning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skovfogeden skrev, 1 time siden:

Now I do not want to shoot people down, but fell over the spell and the words. Looks like Google translate.

Next new user and pictures that are also used in Germany under another name.

But maybe that's right.

Ja det er google oversat, dansk er ikke mit første sprog. Jeg rejser i øjeblikket, og jeg gjorde denne anmeldelse, da jeg troede, det ville være en dejlig ting at gøre for hende, da jeg var tilfreds med hendes tjenester, og jeg kunne godt lide den måde hun behandlede mig på (jeg er lidt genert). Jeg ved ikke, om hun var i Tyskland, men jeg kan igen bekræfte, at hendes billeder er autentiske. Måske kan en anden, der besøgte hende, også bekræfte dette.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Jammen så er alt jo fint. Det er en god ide, at skrive hvilke ydelser og priser damer tilbyder, eller nærmere hvad i lavede. Det giver os andre en ide om, det er en man skal besøge - især når hun intet angiver i hendes annonce desangående.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...