NicklasCD 309 Skrevet 17. September, 2018 Hej, I slutningen af '18 og i starten af 2019 var Silvy en 4-5 gange i Rødovre og Herlev. Jeg har ikke set hende siden. Hun var noget af det sødeste væsen og gav megafransk til et rent 12-tal. Jeg har ikke set hende i DK siden. Nogen der ved noget om hende? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
James B 452 Skrevet 18. September, 2018 Jeg tænker umiddelbart at du må rejse tilbage til fremtiden hvor du kommer fra, da vi andre ikke er nået så langt i kalenderen endnu. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 18. September, 2018 2019 må være drømmescenariet... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NicklasCD 309 Skrevet 19. September, 2018 Tak... Havde vist ikke helt styr på tallene, men hvad jeg mente var: Hej, I slutningen af '17 og i starten af 2018 var Silvy en 4-5 gange i Rødovre og Herlev. Jeg har ikke set hende siden. Hun var noget af det sødeste væsen og gav megafransk til et rent 12-tal. Jeg har ikke set hende i DK siden. Nogen der ved noget om hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg