Hop til indhold
NicklasCD

High class Alexa - overvejende en skuffelse

Recommended Posts

Jeg så @MrHayek's anmeldelse og kontaktede straks  Alexa. Eller rettere hun var mit 3. valg på en sen aften. Hurtig aftale via SMS og 30 min. senere stod jeg ved hendes dør. Optimalt diskret sted - som i øvrigt er særdeles lækkert. Kæmpe værelse, flot indrettet, lækkert badeværelse, stor seng og meget rent. Hyggelig stemning med stearinlys og lavmælt loungemusik.

Hun så dejlig ud i døren. Iført sparsomt lingeri og en tynd kimono. Vi aftalte en time med SF. I bad med mig. Efter endt bad stod hun klar nøgen - eller næsten nøgen. Hun havde stiletter på. Lækkert.

"I don't do kisses". Pis. 1.400 kr. og så kysser hun ikke. :???: Min fejl måske, at jeg ikke havde forventningsafstemt. Jeg var ikke mødt op, såfremt jeg havde vist det. Jeg blev beordret ned på sengen. Hun smilede og gik direkte til det superfranske. Endda lidt forhastet. GFE og 'high class'? Egentlig ikke. Hun var heller ikke videre indstillet på berøring.

Indrømmet - jeg var stang liderlig. Så det superfranske havde da sin virkning. Det var ikke videre godt. Men synet af hendes overdimensionerede plastikpatter og hendes lidt forkølede superfranske virkede da. Sex i et par forskellige stillinger blev det også til. Men hendes indlevelse var omtrent lige så stor, som da jeg for mange år siden i 9. klasse tog mødommen på en pige fra parallelklassen. Tror ikke jeg har knaldet med en pige/kvinde siden, som var SÅ stille og fraværende. Sofie fra 9C var måske endda lidt mere medlevende tilbage i '88. Men min forløsning kom da i en ok doggy style.

Så levede hun op og blev snakkesalig. Ok. 2. halvleg bliver måske bedre. Hun ville give massage, men jeg ville hellere slikke hende. En forkølet massage på 2. min, som jeg efter eget ønske fik indstillet. Det var sgu lige så kedeligt, som at se en bordtennis kamp i fjernsynet. Jeg plejer at kunne slikke en orgasme ud af selv den mest kræsne. Men ikke her. Hun var fraværende og min mindste berøring betød at hun trak sig væk. Det gik overhovedet ikke. Måske hun så den samme bordtennis kamp som mig? Et handjob, lidt blow og til sidst kom jeg ved egen hjælp ud over hendes ryg. 45 min. var gået. Hun prøvede lidt smalltalk, men hendes attitude og øjne sagde skrid. Alt imens jeg tog tøj på, så begyndte hun lidt at undskylde: Hun var træt og meget forkølet (måske derfor de manglende kys)...

Jeg forlod skuffet den fine lejlighed - og min absolut ringeste GP oplevelse i 2 år.  Jeg kommer aldrig igen...

Sluttelig vil jeg sige: Jeg opførte mig som en sand gentleman, så hendes manglende indlevelse skyldtes ikke en aggressiv tilgang fra min side. Tværtimod.

PS.: Hendes billeder er ikke af nyeste dato. De få billeder, hvor hendes ansigt ser mere slut 30'er ud, er egentlig mest retvisende. Hendes krop er lækker, men hendes manglende lyst til berøring trak meget ned.

Link igen
 

Link til de langsomme
 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...