Hop til indhold
Listige Svend

Foto/Video

Recommended Posts

Hejsa

har tænkt på hvad man egentlig køber, når der betales for foto/video som ekstra ydelse. 

Filmer man med sin egen telefon/kamera. 

Og er der nogen herinde, der har brugt denne ydelse ??

Redigeret af Listige Svend
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad du får afhænger nok af den enkelte GP.

Jeg var i London for et par år siden hvor jeg besøgte en GP som var med på lidt af hvert inkl. film hvor man kan se ansigtet, så der har jeg nogle gode sekvenser af hhv. COF  (hvor hun selv styrer udløsningen rundt i ansigtet) og anal.

Her i DK har jeg også prøvet det med en rigtig fræk spansk pige, som dog ikke ville have ansigtet med, så der har jeg et rigtigt godt shot af hvor jeg tager hende analt i doggy style.

Det er foregået med egen telefon i begge tilfælde.

Husk at respektere GPens ønsker mht. hvorvidt ansigtet er med, eller ej - det er jo lidt af en tillidsøvelse vi har med at gøre her.

 

/Tutankhamon

Del dette indlæg


Link til indlæg
Visti-Vistisen skrev, for 3 timer siden:

Så der tropper altså ikke helt filmhold op? :P

Jo, og med sendevogn, satellit opkobling og hele dynen, så de kan gå live fra “Listige Svend - Take one”....:ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har prøvet med fotos hos Trine Tease for en del år siden. Med ansigt. Ved ikke om hun stadig tilbyder det, men jeg har bevaret billederne mere omhyggeligt end de fleste familiebilleder ;-) Jeg havde selv kamera med.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...