Hop til indhold
Guest MadsAalb

Maria Aalborg

Recommended Posts

Guest MadsAalb

https://annoncelight.dk/showad/258099

 

Jeg besøgte hende i dag, som ventet ikke pigen på billedet, men ser ok ud, dog et røven for stor efter min smag.

 

Jeg bestilte en 1/2 time tilbud med det hele inkl anal.

 

Hun var k n til blow og sex og ikke anal eller noget af det andet . Til sidst blev jeg nød til at stoppe og det var simpelthen for kedeligt og et turn of at hun er ikke var til noget. 

 

Gentagelse,  nej

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg
MadsAalb skrev, for 21 minutter siden:

https://annoncelight.dk/showad/258099

 

Jeg besøgte hende i dag, som ventet ikke pigen på billedet, men ser ok ud, dog et røven for stor efter min smag.

 

Jeg bestilte en 1/2 time tilbud med det hele inkl anal.

 

Hun var k n til blow og sex og ikke anal eller noget af det andet . Til sidst blev jeg nød til at stoppe og det var simpelthen for kedeligt og et turn of at hun er ikke var til noget. 

 

Gentagelse,  nej

 

Hej MadsAalb med mange flere.

Jeg forstår simpelt hen ikke, hvorfor I ikke foretager en "rapporter"-anmeldelse, når I nu ved selvsyn har konstateret, at der er tale om fake billeder.

Jeg går ud fra, at I er lige så irriterede over alle de fake billeder, som jeg selv er.

GØR nu noget ved dette uvæsen, så dør pimperne også..

Redigeret af Aalborg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MadsAalb

Det er ikke billederne der irriterer mug, jeg var 100% på at jeg ikke mødte hende på billederne. De var tjekket og hun et i Dubai.

 

Det er resten der pisser mig af

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...