Hop til indhold

Recommended Posts

TorbenMadsen skrev, for 13 minutter siden:

Ingår konkret aftale på kort tid  i alle  detailer (2000 kr med gummi 3000 kr uden) for dernæst at aflyse uden særlig grund

Hun er helt klart ikke seriøs 

Men hun aflyste? Behøver hun en speciel grund til det? Jeg synes det er dig der virker useriøs ved at fortælle i detajler om jeres aftale.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Capitan skrev, for 14 timer siden:

Men hun aflyste? Behøver hun en speciel grund til det? Jeg synes det er dig der virker useriøs ved at fortælle i detajler om jeres aftale.

Hvad skulle meningen ellers være med at skrive herinde, hvis det ikke var at fremkomme med brugbare informationer?

Der er nok af ligegyldige hygge chat beskeder herinde i forvejen, som spilder vores alle sammens tid, og får relevante info til at drukne i mængden.

Mange sugarbabe profiler er der kun for at chatte om evt aftaler som indgås flyttes og aflyses i det uendelige. Det er et reelt problem på sugardaters som mange har beskrevet herinde. Derfor er det relevant at advare om piger der bedriver den form for tidsfordriv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
poulhansen skrev, for 52 minutter siden:

Tak for svar TorbenMadsen. Jeg havde en aftale med hende hvor jeg havde leget hotel værelse. Hun aflyste på dagen, så det var penge ud af vinduet.

Jeg gør altid det at jeg mødes med dem foran motellet og kun reservere værelset hvis det overhoved er nødvendigt. Når vi har hilst går jeg ind og lejer det 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jaruff skrev, for 10 timer siden:

mødte nogen endelig hende?

Jeg mødtes med hende i september og hun overholdte alt. Nu er det jo lidt tid siden, så alle detaljer kan jeg ikke huske. Men hun virkede sød og afslappet. Hun havde lidt større mås og lår end jeg egentlig havde regnet med. Men hvis man er til en ordentlig mås og godt fyldte lår, så ser jeg ikke noget fare i, at aftale noget med hende. Jeg ved ikke hvad der ligger til grund til, hvorfor hun tidligere har aflyst. Men det er jo noget tid siden, så måske hun lige var startet og fik kolde fødder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Power-man skrev, for 8 timer siden:

Jeg mødtes med hende i september og hun overholdte alt. Nu er det jo lidt tid siden, så alle detaljer kan jeg ikke huske. Men hun virkede sød og afslappet. Hun havde lidt større mås og lår end jeg egentlig havde regnet med. Men hvis man er til en ordentlig mås og godt fyldte lår, så ser jeg ikke noget fare i, at aftale noget med hende. Jeg ved ikke hvad der ligger til grund til, hvorfor hun tidligere har aflyst. Men det er jo noget tid siden, så måske hun lige var startet og fik kolde fødder.

tjek den nye profil ,,,, ægte billeder?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er seriøs nok. Jeg har også mødtes med hende. Så, hvis hun har haft aflyst, må der jo have været en oprigtig grund.

Som Jaruff skriver, en stor pige. Og for mig, også lidt større end jeg lige havde forventet.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jaruff skrev, for 17 timer siden:

tjek den nye profil ,,,, ægte billeder?

Ja, billederne er ægte, og jeg synes, som jeg husker det, rimelig retvisende. Bare husk stor røv og store lår, så er man til petit piger, så er hun ikke det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

vi lavede en aftale om at mødes lørdag, men et par dage før sagde hun det bedre søndag, fordi nogle venner ringede og hun gerne ville ud på lørdag.  Jeg sagde ja, ikke noget problem.  søndag forsvandt hun, men jeg tror, jeg så hende gå til corona testcenter, og hun er faktisk pigen fra billedet, men billederne kan være 3-5 år gamle.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...