poulhansen 91 Skrevet 17. September, 2018 Nogle der har erfaring her? https://sugardaters.dk/show?alias=Gingerbabe20 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TorbenMadsen 284 Skrevet 27. September, 2018 Ingår konkret aftale på kort tid i alle detailer (2000 kr med gummi 3000 kr uden) for dernæst at aflyse uden særlig grund Hun er helt klart ikke seriøs Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Capitan 154 Skrevet 27. September, 2018 TorbenMadsen skrev, for 13 minutter siden: Ingår konkret aftale på kort tid i alle detailer (2000 kr med gummi 3000 kr uden) for dernæst at aflyse uden særlig grund Hun er helt klart ikke seriøs Men hun aflyste? Behøver hun en speciel grund til det? Jeg synes det er dig der virker useriøs ved at fortælle i detajler om jeres aftale. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TorbenMadsen 284 Skrevet 28. September, 2018 Capitan skrev, for 14 timer siden: Men hun aflyste? Behøver hun en speciel grund til det? Jeg synes det er dig der virker useriøs ved at fortælle i detajler om jeres aftale. Hvad skulle meningen ellers være med at skrive herinde, hvis det ikke var at fremkomme med brugbare informationer? Der er nok af ligegyldige hygge chat beskeder herinde i forvejen, som spilder vores alle sammens tid, og får relevante info til at drukne i mængden. Mange sugarbabe profiler er der kun for at chatte om evt aftaler som indgås flyttes og aflyses i det uendelige. Det er et reelt problem på sugardaters som mange har beskrevet herinde. Derfor er det relevant at advare om piger der bedriver den form for tidsfordriv. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
poulhansen 91 Skrevet 30. September, 2018 Tak for svar TorbenMadsen. Jeg havde en aftale med hende hvor jeg havde leget hotel værelse. Hun aflyste på dagen, så det var penge ud af vinduet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TorbenMadsen 284 Skrevet 30. September, 2018 poulhansen skrev, for 52 minutter siden: Tak for svar TorbenMadsen. Jeg havde en aftale med hende hvor jeg havde leget hotel værelse. Hun aflyste på dagen, så det var penge ud af vinduet. Jeg gør altid det at jeg mødes med dem foran motellet og kun reservere værelset hvis det overhoved er nødvendigt. Når vi har hilst går jeg ind og lejer det 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jaruff 76 Skrevet 22. Maj, 2021 mødte nogen endelig hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Power-man 51 Skrevet 23. Maj, 2021 Jaruff skrev, for 10 timer siden: mødte nogen endelig hende? Jeg mødtes med hende i september og hun overholdte alt. Nu er det jo lidt tid siden, så alle detaljer kan jeg ikke huske. Men hun virkede sød og afslappet. Hun havde lidt større mås og lår end jeg egentlig havde regnet med. Men hvis man er til en ordentlig mås og godt fyldte lår, så ser jeg ikke noget fare i, at aftale noget med hende. Jeg ved ikke hvad der ligger til grund til, hvorfor hun tidligere har aflyst. Men det er jo noget tid siden, så måske hun lige var startet og fik kolde fødder. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Bean 457 Skrevet 23. Maj, 2021 Opdateret link https://sugardaters.com/da/profile/eqR4m8.MoM 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jaruff 76 Skrevet 23. Maj, 2021 Power-man skrev, for 8 timer siden: Jeg mødtes med hende i september og hun overholdte alt. Nu er det jo lidt tid siden, så alle detaljer kan jeg ikke huske. Men hun virkede sød og afslappet. Hun havde lidt større mås og lår end jeg egentlig havde regnet med. Men hvis man er til en ordentlig mås og godt fyldte lår, så ser jeg ikke noget fare i, at aftale noget med hende. Jeg ved ikke hvad der ligger til grund til, hvorfor hun tidligere har aflyst. Men det er jo noget tid siden, så måske hun lige var startet og fik kolde fødder. tjek den nye profil ,,,, ægte billeder? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thedanishdude 328 Skrevet 24. Maj, 2021 Hun er seriøs nok. Jeg har også mødtes med hende. Så, hvis hun har haft aflyst, må der jo have været en oprigtig grund. Som Jaruff skriver, en stor pige. Og for mig, også lidt større end jeg lige havde forventet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Power-man 51 Skrevet 24. Maj, 2021 Jaruff skrev, for 17 timer siden: tjek den nye profil ,,,, ægte billeder? Ja, billederne er ægte, og jeg synes, som jeg husker det, rimelig retvisende. Bare husk stor røv og store lår, så er man til petit piger, så er hun ikke det. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jaruff 76 Skrevet 30. Maj, 2021 vi lavede en aftale om at mødes lørdag, men et par dage før sagde hun det bedre søndag, fordi nogle venner ringede og hun gerne ville ud på lørdag. Jeg sagde ja, ikke noget problem. søndag forsvandt hun, men jeg tror, jeg så hende gå til corona testcenter, og hun er faktisk pigen fra billedet, men billederne kan være 3-5 år gamle. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg