Hop til indhold
sleipnir

Egå super nærværende service

Recommended Posts

Jeg var forbi Gypsy 2 gange på en uge.

Link

Det startede med at jeg faldt over annoncen og tænkte at det var sjovt at stedet lå lige i mit nabolag.. jeg aftalte en tid og blev mødt af Gypsh, hun er meget smilende og fuld af energi, ikke den klassiske thai pige (i følge min opfattelse) men meget girl next door, normal pige, ikke super tynd med normal af bygning og lille som en thai. Jeg købte 1 time for 1000. jeg spurgte efter et bad, og Gypsy fulgte med... Helt ind under bruseren, hun var helt nøgen og jeg blev vasket efter alle kunstens regler, rigtig frækt og mega lækker start..

Lagde mig på sengen og fik ca 30 minutter med middel hård massage, det var ok, jeg prøvede at snakke med gypsy men hun forstår ikke meget og det hjælper hvis hun kan se dine ansigts udtryk/mimik så forstår hun lidt mere...

Så spurgte hun og jeg ville have med eller uden, jeg valgte uden og fik et lækkert blow job. God med tunge og indlevelse.

Derefter div stillinger (med condom) der er næsten ingen grænser tror jeg, og til sidst spurgte hun om jeg ville afslutte i munden , og det ville jeg.

hunsluttede god til og uha hvor en omgang, hun kunne slet ikke snakke før hun fandt et par Kleenex og spytte ud i.

Hun virkede overrasket, og jeg var overrasket, det er længe siden jeg var kommet så "længe".  Jeg lå og slappede lidt af og hun lagde sig ind til mig, .. så spurgte jeg om bad igen, og igen fulgte hun nøgen med ind og jeg blev vasket, fik endda stå dreng på igen, hvilket hun syntes var sjovt, og kyssede endda lidt på den igen mens vi var under bruseren og hun sad på knæ.. jeg var max klar igen men havde selvfølgelig ikke taget penge med til 2 runder... Super ærgeligt!

Jeg kom igen om lørdagen, havde sagt til konen jeg skulle motionere lidt.. det var ikke løgn..

Fik endnu et lækkert bad sammen med Gypsy og en go' omgang lagen gymnastik. 

Jeg kom hjem i så godt humør at kone endda gav en omgang senere på dagen, det var totalt win win.. 

 

Gypsy er dejlig, og et besøg hver. Der er en anden pige på stedet og en lady boy. Så kun lady boy'en hun virker meget feminin og fræk, det er dog ikke noget for mig tror jeg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man
sleipnir skrev, den 17/9/2018 at 16:59:

Jeg var forbi Gypsy 2 gange på en uge.

Link

Det startede med at jeg faldt over annoncen og tænkte at det var sjovt at stedet lå lige i mit nabolag.. jeg aftalte en tid og blev mødt af Gypsh, hun er meget smilende og fuld af energi, ikke den klassiske thai pige (i følge min opfattelse) men meget girl next door, normal pige, ikke super tynd med normal af bygning og lille som en thai. Jeg købte 1 time for 1000. jeg spurgte efter et bad, og Gypsy fulgte med... Helt ind under bruseren, hun var helt nøgen og jeg blev vasket efter alle kunstens regler, rigtig frækt og mega lækker start..

Lagde mig på sengen og fik ca 30 minutter med middel hård massage, det var ok, jeg prøvede at snakke med gypsy men hun forstår ikke meget og det hjælper hvis hun kan se dine ansigts udtryk/mimik så forstår hun lidt mere...

Så spurgte hun og jeg ville have med eller uden, jeg valgte uden og fik et lækkert blow job. God med tunge og indlevelse.

Derefter div stillinger (med condom) der er næsten ingen grænser tror jeg, og til sidst spurgte hun om jeg ville afslutte i munden , og det ville jeg.

hunsluttede god til og uha hvor en omgang, hun kunne slet ikke snakke før hun fandt et par Kleenex og spytte ud i.

Hun virkede overrasket, og jeg var overrasket, det er længe siden jeg var kommet så "længe".  Jeg lå og slappede lidt af og hun lagde sig ind til mig, .. så spurgte jeg om bad igen, og igen fulgte hun nøgen med ind og jeg blev vasket, fik endda stå dreng på igen, hvilket hun syntes var sjovt, og kyssede endda lidt på den igen mens vi var under bruseren og hun sad på knæ.. jeg var max klar igen men havde selvfølgelig ikke taget penge med til 2 runder... Super ærgeligt!

Jeg kom igen om lørdagen, havde sagt til konen jeg skulle motionere lidt.. det var ikke løgn..

Fik endnu et lækkert bad sammen med Gypsy og en go' omgang lagen gymnastik. 

Jeg kom hjem i så godt humør at kone endda gav en omgang senere på dagen, det var totalt win win.. 

 

Gypsy er dejlig, og et besøg hver. Der er en anden pige på stedet og en lady boy. Så kun lady boy'en hun virker meget feminin og fræk, det er dog ikke noget for mig tror jeg.

Tak for en super god beretning – jeg var ellers mere eller mindre stoppet med thai-stederne men nu får jeg da lyst til at prøve igen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var lige forbi Gypsy igen her til morgen, og hun er i perle humør. Fik 2 lækre bade hvor hun vasker alt grundigt med sæbe, og jeg fik lov til at vaske hindes dejligt frodige krop. Og hun tager bare kalorius i munden i badet uden at kny. 

Fik en meget afslappende omgang olie massage, ikke så hårdt som hun plejer men let og meget grundigt.  Bestilte fuld pakke og hun er dejlig stram .

Jeg spurgte ikke men jeg tror hun er klar på det meste (læs græsk).

jeg fik en go omgang dejlig sex med afslutning på ansigtet. Og hun er bare klar, ingen tøven eller "det koster extra". En gennemgående dejlig oplevelse med en sød og meget frisk pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Buttman76 skrev, for 3 timer siden:

Lækker anmeldelse ;)

Det lyder som et sted der skal besøges. :razz:

Der bestemt god service. Her sidste gang havde Gypsy sådan traditionelt japansk geisha make-up på, det var ret frækt.. jeg fik det så spoleret lidt til slut ;);)

Hun sagde hun bare fik det lagt igen..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte også Gypsy i Egå for ca. en måneds tid siden.

Mest af alt fordi det viste sig at være lige i mit nabolag. Faktisk så tæt på at jeg overvejede om der var risiko for at møde bekendte !

Men på min cykel fandt jeg en "bagvej" som er nogenlunde diskret.

Vi havde aftalt at mødes kl. 7.15. Jeg vil nemlig gerne undgå den meste trafik ifm. arbejde og skole.

Der var dog ingen som lukkede op. Havde, som aftalt,  sendt SMS 15 min inden. Kunne se at flere vinduer var åbne og gik rundt om huset i 10 - 15 minutter og bankede både her og der. Men suk, jeg sprang på jernhesten og kørte mod arbejde. Efter ca.  minutters kørsel fik jeg en SMS at vi kunne mødes kl 7.45. Overvejede lige et kort øjeblik at sige fra, men var vel stadig en smule lysten. Vendte derfor om og blev mødt af en dejlig sød, naturlig thai kvinde som lige havde været i bad. Hun sagde at det var derfor hun ikke havde hørt mig første gang.

Jeg fik en ret god massage med masser af nærgående strejfende berøringer på indelår og det bageste hul. Jeg blev godt tændt og kunne næsten ikke vente til den anden side skulle under behandling. Endelig skete det og jeg endte med både kys på munden, ej tunge, fransk uden, sex med. Masser af varianter. Undervejs masser at dejlige smil. Hvis man gengælder bliver hun rigtig glad og bliver rigtig gavmild med sin dejlige krop. Hun endte med at tage det hele i munden. Skønt skønt. Hun suger så englene synger.

Derefter beholdt hun det hele i munder også selvom der lå køkkenrulle på sengen. Jeg smilede til hende og hun foreslog et kys. Det er ikke lige mig så hun fortsatte med at holde det i munden. Fulgte mig ud på badeværelset hvor hun tændte for bruseren og viste mig ind under. Først derefter spyttede hun ud i håndvasken. Lidt spøjst.

Derefter kom hun ind og vi fik er dejligt bad sammen. Gypsy er bare en rigtig dejlig og sød pige.

Betaling for at time var på 1200 kr.

Et minus er at man ikke rigtig kan kommunikere undervejs. Men vi klarede os igennem alligevel, så en gentagelse kommer nok til at ske.

Kan se på AL at hun nu er flyttet til Risskov.

Nogen der ved om det er rigtigt eller om hun bare kalder stedet for Risskov som dels er mere kendt og dels er bedre at søge på

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skulle have været forbi Gypsy i dag, men der kom desværre noget i vejen - surt.

Men jeg kan da svare på spørgsmålet om hvor hun holder til.

Hun er nu i et hus i Risskov, i et industriområde (Arresøvej / Lystrupvej). Bedre diskretion end før vil jeg mene, og stadig kun en kort cykeltur hjemmefra. Perfekt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kirer skrev, for 7 timer siden:

Skulle have været forbi Gypsy i dag, men der kom desværre noget i vejen - surt.

Men jeg kan da svare på spørgsmålet om hvor hun holder til.

Hun er nu i et hus i Risskov, i et industriområde (Arresøvej / Lystrupvej). Bedre diskretion end før vil jeg mene, og stadig kun en kort cykeltur hjemmefra. Perfekt.

Jeg kan tilføje, at hun rejser på onsdag ... god massage men måske lidt for meget "hvalpefedt" ... sød er hun ... servicen god; men brusekabinen for lille til 2 ...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Arresøvej -  der har tidligere været et thai bordel på denne vej, mon det er samme lokaler?

Del dette indlæg


Link til indlæg
paafuglen skrev, for 1 time siden:

Arresøvej -  der har tidligere været et thai bordel på denne vej, mon det er samme lokaler?

Tror jeg ikke. Så vidt jeg husker ligger der idag et større VVS firma i det gamle thai bordel :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 22 timer siden:

Tror jeg ikke. Så vidt jeg husker ligger der idag et større VVS firma i det gamle thai bordel :) 

Det er det første lokale ud til Arresøvej ....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lader til at Gypsy er flyttet til Esbjerg.. nogen der ved om der er en anden pige på stedet nu? Jeg han ikke umiddelbart kunne finde en annonce det matcher.

Og til jer i Esbjerg, så er de nye billeder af Gypsy ægte, det er den pige man møder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, den 8/10/2018 at 08:46:

Tror jeg ikke. Så vidt jeg husker ligger der idag et større VVS firma i det gamle thai bordel :) 

Så er det jo stadig samme branche. Der bliver stadig "lagt rør ind" i firmaet. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
sleipnir skrev, den 14/10/2018 at 09:21:

Det lader til at Gypsy er flyttet til Esbjerg.. nogen der ved om der er en anden pige på stedet nu? Jeg han ikke umiddelbart kunne finde en annonce det matcher.

Og til jer i Esbjerg, så er de nye billeder af Gypsy ægte, det er den pige man møder.

Jeg mener, at hun er flyttet til Odense .... men det er jo ikke sådan med geografien for en THA'er i DK ....mener ikke, at der er åbent... var forbi i sidste uge ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...