Hop til indhold
hundredetusinde

Alessia - Støvring/Aalborg

Recommended Posts

Hej folkens

Jeg har lige været på besøg hos Alessia for første gang. Her er link:
https://annoncelight.dk/showad/227406

Hun er at finde i den nordlige udkant af Støvring.
Alessia's billeder er ægte, det burde ikke være nødvendigt at nævne, men sådan er tiderne. For det ikke skal være løgn, så synes jeg hun er pænere i virkeligheden, især når hun har smidt kludene. Vigtigst af alt, så bliver man behandlet kærligt, og med omtanke. Alessia koncentrerede sig hundrede procent på, at give mig en god oplevelse, og det hjælper at hun er god til engelsk, og er let at føre en samtale med. Der blev spurgt ind til hvad jeg havde lyst til, og hun var åben for at udleve de små kinks der er til stede i mine lyster. Hvis man betaler priserne, der står i annoncen, lader være med at skabe sig og begynde at forhandler priser, så er jeg sikker på man får kærlig behandling. Det gjorde jeg i hvert fald.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er ikke i Støvring men i Aalborg nu  

Ikke umiddelbar tæt på Salling. 

Men diskret. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er jeg lige trådt ud af døren fra denne fantastiske skønhed :x og hvis jeg skal være helt ærlig så ved jeg ikke hvad jeg skal sige (hun drænet mig simpelthen for energi). 

Men hun er en helt fantastisk pige og det syns jeg ikke er en beskrivelse som er godnok for hende. 

WOW er lige den første tanke jeg fik da jeg gik indad døren jeg kunne nærmest ikke tro mine øjne billederne er bare ikke godenok hun er simpelthen meget smukkere end billederne viser. 

Men hvis jeg skal give hende karakter så ville det være følgende.

pigen 10/10

krop 10/10 (en meget naturlig og smuk krop der er en lillesmule at holde i)

stedet 10/10 rent og pænt

pigens sind 10/10

hvor nem hun er at snakke med er også 10/10

Ja bare top karakter i alle fag har hun fortjent.

Jeg håber at i passer på hende og behandler hende godt hun er virkelig en perle.

Nå ja så må jeg ikke glemme den nok allerbedste superfransk jeg har fået fik jeg fra hende.

Mvh Ingvarinn

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...