Hop til indhold

Say i Kolding

Featured Replies

Skrevet

Interessant annonce om en 20 årig pige der beskriver sig selv som ægte nymfoman. Læs bare hendes egen webside. Den er dog lidt ufærdig og en smule rodet synes jeg.

Men hvad betyder det når hun skriver:

Hour Creampies 1500kr 

og

SPECIALS!!
Bring a friend for half the price! You and your friend/s can have a creampie gangbang for half the price!! :D

Jeg mener nok at vide hvad Creampie betyder, men giver hun virkelig dansk uden og er det noget man sådan generelt synes er superfedt?

Skrevet
Hedonis skrev, for 2 timer siden:

Interessant annonce om en 20 årig pige der beskriver sig selv som ægte nymfoman. Læs bare hendes egen webside. Den er dog lidt ufærdig og en smule rodet synes jeg.

Men hvad betyder det når hun skriver:

Hour Creampies 1500kr 

og

SPECIALS!!
Bring a friend for half the price! You and your friend/s can have a creampie gangbang for half the price!! :D

Jeg mener nok at vide hvad Creampie betyder, men giver hun virkelig dansk uden og er det noget man sådan generelt synes er superfedt?

Forkert sted at starte en moralsk tråd...

Skrevet
  • Author

OK, så dropper jeg moralen og spørger ligeud om erfaringer med hende - men synes nu ikke at jeg giver udtryk for moral. Jeg spørger om det er sandt og om det er efterspurgt, det der med creampie. 

Hun ser godt ud og så kan jeg jo selv bestemme hvor langt jeg vil gå med hende.

Redigeret af Hedonis

Skrevet

Prøv du bare hende

jeg har tidligere haft fornøjelsen. Det nymphomaniske kunne godt være sandt

Skrevet

Link B)

• 4 weeks later...
Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/238915

Har haft den mis-fornøjelse at have betalt for hendes ydelser. Forklaring;

Sexen er god, men ikke mere, hun er ganske rigtigt nymfoman, og fik da også orgasme. Men der er ikke verdens største indlevelse eller aktivitet. Massage som hun reklamerer med, det ved hun ikke hvad er, det er helt sikkert, det kan vel nærmest kun beskrives som spjæt med armene og hænder der rører din krop, og så hendes negle...av

Hendes passivitet og manglende massage evner kan dog også være et resultat af at hun er hash-misbruger, og hun ryger MEGET... Og hun tog sig endda frihed til at ryge en pind mens jeg var der. Der burde jeg være gået, men hun havde fået penge, og havde gemt dem. Hele lejligheden STINKER af hash, så meget at jeg efter at have benyttet mig af hendes parfumerede Palmolive shampoo stadig lugtede som et Caribisk hamp rygnings landshold da jeg forlod hendes leglighed, som ud over stanken af hash, flyder med affald efter rygning af samme, også på gulvet i badeværelset, som IKKE er et besøg værd, og jeg kan ikke engang få mig til at nævne køkkenet som man passerer på vej ind til sengen, hvis ikke af netop samme grund....

Og for lige at runde det af, er hun mere interesseret i hendes telefon og bærbare, selfies og opslag blev lavet uden hensyn til kunden under massage delen...

Og, så lige naboerne, der ved at hun er glædespige, men bestemt ikke bryder sig om det, gør at man nok ikke bør være fra lokalområdet, da de er meget "nysgerrige" om hvem der kommer og  går hos hende. Ikke at jeg blev generet, men jeg blev godt nok studeret.

HVIS det kun er sex man kommer efter, så får man, på trods af at hun er stenet, en rigtig god tur, men man skal have et godt tunnelsyn for at komme hen til den del.

Men det værste er faktisk at hun er meget sød, men jeg kommer ikke igen, i hvert fald ikke før der er ryddet op og luftet gevaldigt ud.

Redigeret af Guest85

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.