Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har netop været på besøg hos Anna i Valby og det blev sgu' lidt af en skuffelse. Billederne lover en hel del mere, end virkeligheden kan levere, og selve ydelsen var heller ikke til topkarakter.

Hun holder til i et hus på en stille villavej, der støder op til Gl. Køge Landevej. Kommunikationen pr. SMS har været lidt langstrakt og uregelmæssig, men det lykkedes mig at få hende til at bekræfte tidspunktet. På min forespørgsel, om hun kunne iføre sig latexhandsker, -strømper og -bh under akten (jvnf. latex-dress på et af hendes profilbilleder) svarede hun "Yes, yes" og supplerede med adresse og beskrivelse af huset. Det skulle senere vise sig ikke at være tilfældet, for SMS-svaret var åbenbart et standardsvar, hun sender til alle, der henvender sig. Hvad "Yes, yes" var tilsagn for, vides ikke ...

Siden Google Maps var på besøg på adressen, er der opført et voldsomt plankeværk, hvor man lige skal finde lågen for at komme ind. Herfra er der et par trin op til hoveddøren, hvor man står lidt blottet og banker på. Døren blev dog hurtigt åbnet af en lille, lettere fornærmet trunte, der på trods af fremmøde til aftalt tid meddeler, at Anna er på vej ud for at handle, og at der går 20 min., før hun er tilbage. - Vil du vente her eller i din bil, spørger hun nærmest irriteret. Jeg valgte det første.

Der går dog kun 5 min., før Anna dukker op. Hun tager smilende imod og remser sine ydelser og priser op, som var hun kassedame i Netto. Jeg havde på forhånd besluttet at tage en time til beskedne kr. 800,- og betalte med en tusse. Jeg var forberedt på, at Anna desværre ikke havde byttepenge (går den, så går den), men der tog jeg dog fejl, og hun havde kr. 200 med retur, da hun kom ind på værelset igen.

Hendes afklædning foregik med samme ynde, som når en ung mand bliver bedt om at afklæde sig til session. Af med håndklædet og de ikke specielt sexede Sloggi'er. Sloggi kan faktisk være sexede nok, men var det desværre ikke på Anna ...

Selve akten var sådan bob-bob. Anna meddelete, at hun arbejder "veeeery soft", og det "løfte" holdt hun. Hendes blow var meeeeget blødt og langvarigt, og hendes supplerende håndarbejde var næsten ikke-eksisterende. Jeg var dog så trængende, at jeg forholdsvis hurtigt blev kampklar, og jeg fik Anna op at sidde. Det gik også meeeget langsomt, så jeg bad om et positionsskift til missionær, hvor jeg selv kunne styre tempoet. Det gik noget bedre, men Annas Nescafe-ånde og intetsigende støn trak ned. Jeg fik dog klaret, hvad jeg kom efter, men da der stadig var 40 minutter tilbage, fik jeg en omgang "massage". Anna er dog ikke typen, der tager fat, så det blev til ca. 20 min. lette strygninger. Det var da behageligt nok, men hverken med kropssprog eller verbalt lykkedes det mig at overtale hende til at komme igang med 2. runde.

Da hun så småt lagde op til, at jeg da skulle have en tur mere, var gejsten helt slukket, og hendes "veeeery soft" blowjob nr. 2, som ikke ville kunne have trukket chokoladeovertrækket af en champagnebrus, havde ingen effekt. Jeg meddelte, at vi måtte stoppe her, og jeg fik tilbudt en Coca Cola Zero til at forfriske mig med under påklædningen.

Jeg var nok tilbage på gaden efter 50 min., hvoraf langt over halvdelen var gået med smalltalk, af- og påkældning samt lette strygninger.

Anna får 9/10 for sine profilbilleder men kun 6/10 for virkeligheden. Det samme gør stedet, så der er næppe fare for gentagelse ... :-(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg prøvet selv igår at lave en aftale med hende men hun var sgu svær at lave aftalt med, jeg skrev om hun fra fri nu og om jeg kunne komme forbi, hun svaret ja kom, så skrev jeg hvor hun holdt til henne, der gik så ca 30-35 min før hendes svar kom tilbage, skrev igen til hende og der gik små 2 timer før hun bare skrev " free come now" så tænkt jeg det gider jeg ikke at bruge min tid på, og er da glad for det nu kan jeg hører..

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelsen.

Og bare til general info, så er det VB hun holder til på, og som mif har besøgt. Aftaler er ikke noget der bliver overholdt, det er først til mølle princippet de køre efter, uanset hvad der er blevet skrevet om over SMS, og "ude at handle" betyder at pigen man efterspørger er sammen med en anden.

Redigeret af James B

Del dette indlæg


Link til indlæg
mif skrev, for 4 timer siden:

Selve akten var sådan bob-bob. Anna meddelete, at hun arbejder "veeeery soft", og det "løfte" holdt hun. 

Det gik noget bedre, men Annas Nescafe-ånde og intetsigende støn trak ned. 

Da hun så småt lagde op til, at jeg da skulle have en tur mere, var gejsten helt slukket, og hendes "veeeery soft" blowjob nr. 2, som ikke ville kunne have trukket chokoladeovertrækket af en champagnebrus, havde ingen effekt.

Jeg takker skam bare for et par gode grin undervejs :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...