Amatørv2 7 Skrevet 16. September, 2018 Hej, jeg har i snart mange måneder intet set fra Aalborgvej 10, der ligger i Gråmose. Jeg ville høre om andre har været på besøg der fornyligt eller om stedet er lukket ned? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13950 Skrevet 17. September, 2018 Amatørv2 skrev, for 4 timer siden: Hej, jeg har i snart mange måneder intet set fra Aalborgvej 10, der ligger i Gråmose. Jeg ville høre om andre har været på besøg der fornyligt eller om stedet er lukket ned? Der har stået en wienerstige ude foran i flere måneder - og der har ikke været aktivitet i lang tid. Blichersvej i Thorning ser også ud til at være lukket + et sted i Skræ - så der er måske ved at være lidt sløje tider i branchen - eller folk har bare fået nok af mørke piger? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Amatørv2 7 Skrevet 17. September, 2018 Du har nok ret, de har dog haft et par gode som gjorde jeg tit tog derhen! Men ja synes heller ikke jeg ser mange annoncer herfra som jeg gjorde i sommers sidste år, der var jo proppet med folk nu er det mere århus osv. der har mange Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg