Hop til indhold

Recommended Posts

Når jeg skriver dette, kommer jeg til at tænke på drengen, der synger: ”Jeg ved en lærkerede”. Ligheden er noget sart, fint, sødt, utrolig smukt og noget vi skal passe på. Drengen fortsætter derfor også omsorgsfuldt: ”Jeg siger ikke mer”.

Men Anastasia synger jo selv sin velskrevne sang de steder, hvor søde respektfulde ungpigeelskende gentlemen og drengerøve læser med: link1, link2 og link3

Ingen, der har været i reden, kan vist være i tvivl om, at Anastasia er meget intelligent og hviler ualmindelig godt i sig selv og i det, hun gør. Dermed har det ikke været svært for hende at skrive en præcis og rammende tekst. Hvad hun skriver og viser, er præcis, hvad jeg og tilsyneladende alle andre gang på gang oplever. Blot er virkeligheden endnu bedre og smukkere.

Jeg ved ikke, om det er af ren omsorg (eller snarere for at holde den uskyldige sangfugl lidt længere for sig selv), at ingen endnu i år har sunget Anastasias sang på Eroguide. Men skal nogen fremhæves i dette forum af gode og dårlige oplevelser, så fortjener Anastasia at blive ført frem her: som det ypperste af det ypperste, hvis man er til sprød slank naturgiven usædvanlig skønhed, uspoleret nærhed/indlevelse, alt sammen rammet ind af en ualmindelig sødmefuld skøn personlighed. For dem, der læste med på Eroguide sidste år, blev hemmeligheden i lærkereden faktisk sluppet ud hele 10 gange, og alle med forskellige toner af ren lovsang (søg selv på Anastasia).

Ja, er verden ikke skøn? Jeg føler mig i hvert fald meget privilegeret, hver gang en smilende smuk engel glad og helt nede på jorden åbner op for den nydelige rede på det hemmelige sted på Frederiksberg og udsætter mig for det allerdejligste, jeg kan tænke mig: frydefuld helt nede-på- jorden duetsang med den mest fantastiske englesmukke og englesøde sangglade sangfugl.

Drengen forstod, han skulle være forsigtig og passe godt på lærkereden. Ligeså her: Anastasia står for det fineste, jeg kan tænke mig, og det håber jeg, vi alle med pli og respekt vil passe på, at hun stadig får lyst til at vise i sin lune, trygge skønhedsfyldte forkælende rede. 

/Pigeglad

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Filippa
Lange skrev, for 31 minutter siden:

Kan kun være enig med anmelderen. Hun er bare for dejlig. :razz:

Kommer du ikke på besøg på Fyn eller Jylland igen?

Jeg kommer til Århus med min veninde Tascha d. 30 november og 1 december <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anastasia skrev, for 10 minutter siden:

Jeg kommer til Århus med min veninde Tascha d. 30 november og 1 december <3

...men jeg håber snart at besøge dig i Kbh.

Dine billeder er så dejlige naturlige og inspirerende at min pik er lodret og ved at eksplodere i glæde. Kort sagt..Jeg er smadderliderlig og ville ønske du kunne være sådan en smule streng/bestemt imod mig..

UPS. Det skulle have været en privat besked..:wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anastasia skrev, for 18 minutter siden:

Jeg kommer til Århus med min veninde Tascha d. 30 november og 1 december <3

...Dobbeltpost fra min side 

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anastasia skrev, 1 time siden:

Jeg kommer til Århus med min veninde Tascha d. 30 november og 1 december <3

Lyder dælme godt. Har sat et kæmpe kryds i kalenderen. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...