slikkeren78 2 Skrevet 16. September, 2018 Hej. Er der en som kan fortælle om hun er en kørsel på 2 timer og 15 min. Hver at køre efter?? https://annoncelight.dk/showad/259698 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bomberito 67 Skrevet 19. September, 2018 Ok jeg tog chancen og JA, det ville jeg personligt mene - hver vej. Hun er altså bare dejlig. Ægte billeder og endnu smukkere i virkeligheden. Og så er hun utroligt charmerende. Alderen kunne godt være 18,men hun hviler meget i sigselv og hun virker på ingen måder nervøs. Flot lejlighed i en diskret gade i Odense c, men en beboelses opgang. Alt var pænt og rent. fortryder kun at jeg langt fra troede på det og derfor kun havde bestilt 15 min. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 19. September, 2018 Hun ser sgu også dejlig ud. Men er efter min mening lige en kende for dyr. Vælger man 30 min med sf og 69'er bliver det 1400 spir. Lige en del i overkanten synes jeg. Men kan se man skal skynde sig. Sidste dag i dag står der. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest lurik Skrevet 22. September, 2018 Hun ser ret sprød ud må man sige, hvor høj vil du skyde hende til at være ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg