Mayer28 82 Skrevet 16. September, 2018 Hej, Er der nogen af jer der har været forbi Ny Liv Spa / http://www.nylivspa.dk/ og fået ekstra? F.eks. en håndtrold eller lign? Eller er det ren massage? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mayer28 82 Skrevet 18. September, 2018 Ingen der har prøvet den? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14324 Skrevet 19. September, 2018 Du kan nok godt regne med, at det er ren massage, kig på hjemmesiden, konceptet, det er en wellness-kæde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 19. September, 2018 Hvis man læser imellem linierne, er det helt tydeligt, at det ikke er de etablissementer, som i reglen efterspørges af folk herinde. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sweex Skrevet 19. September, 2018 Jeg har været der med konen helt fra starten, da de kun havde et par steder. Jeg tror ikke på at du kan få tilbudt noget frækt, men jeg har heller ikke mødt nogen jeg kunne tænke mig at få det af. Til gengæld så får man som regel rigtig god massage til en billig penge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg