Hop til indhold
aqunax

Sex legetøj til mænd?

Recommended Posts

Hej alle! Går lidt med tanken om at købe noget legetøj der kan tilfredsstille mig, når jeg er alene - har i erfaringer? Hvis ja, kom endelig med dem!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Nemtøs skrev, den 18/9/2018 at 19:08:

Ganske  usexet 

Det er jo heller ikke dig der skal bruge den

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
kimmi skrev, for 10 minutter siden:

Det er jo heller ikke dig der skal bruge den

Og  heller  ikke  mig  der  skal  kigge  på  - derfor  kan  jeg  godt  have  en  holdning  til  maskinen 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den her kan man godt have det sjovt med og tænde på et stykke tid. Det ser ikke ud af meget. Men lun den i håndvasken med lunt vand og smør lidt glidecreme på, så er den faktisk rigtig sjov og god. Og rigtig flot lavet. Den tilhørende vibrator kan man blot lade være med at bruge.

https://www.buycyberskin.com/penthouse-pet-heather-vandeven-vibrating-cyberskin-pussy-and-ass-TS1097087.html

Redigeret af Joey Joe Joe
Tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

hmm hvorfor legetøj når man er alene - køb dog sex i en times tid eller to med en lækker dansk GP :)  dukker - maskiner - vibratorer til røven - kunstige siliconekusser :(  nej tak herfra -  Der er masser af lækre danske GP der gerne leverer en god sex oplevelse/illusion om  kærlighed og du er den fantastiske elsker...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Nemtøs skrev, for 2 timer siden:

Og  heller  ikke  mig  der  skal  kigge  på  - derfor  kan  jeg  godt  have  en  holdning  til  maskinen 

Nemlig, sådan er der så meget, jeg vælger bare, kan jeg ikke sige noget positivt, så kan jeg bare lade folk have deres lyst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...