Hop til indhold
Herbert

Katharina i Hampen

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/240772

Mit møde med Katharina i den korte version, vi gennemgik det klassiske repertoire, massage med babyolie, fransk til både hende og mig, sex i et par stillinger inden jeg afsluttede inde i hende. Blowjobbet som var med god visuel kontakt var til UG og sexen var medlevende og engageret.

Lidt mere udførligt:

Hampen sø er et ganske flot område, jeg parkerede bilen og gik rundt om søen og derefter gennem skoven inden jeg ramte Langebjergvej. På turen, der vel er en små 5 kilometer gik jeg og forventningsafstemte  Hvis Katharina ikke lignede billerne ville jeg istedet besøge Cafeteriakroen skråt overfor og "straffe" mig selv....;)

Huset er diskret og man skal ikke lande sig snyde af at der er parkeret en bil ved indgangen - den tilhører ejerens af huset der bor i den anden ende  men som man ikke kommer i kontakt med, inde bag det dækkende plankeværk kan man parkere - hvis man hellere vil køre til stedet end gå....

Med alle de mange air b'n'b' der bruges er Langebjergvej - indrettet som et traditionelt bordel jo lidt af en sjældenhed  med venterum og gamle magasiner - men absolut pænt og rent. Det samme kan man sige om baderummet  med en velfungerende bruser (Jernsvinet ville elske det) med troperegn og tophygienje.

Katharina er er smuk mørkhåret petit pige, hun modtog mig i et florlet negligé på høje røde stiletter der understregede hendes spinkle lægge. Let tilbageholdende men med et fint smil og liv i de gnistrende øjne, fra den lyse stue gik vi ind i det, desværre ret mørke, aktivitetsrum jeg valgte 30 minutter og 1000 kroner skiftede hænder  for 30 minutter inden jeg dappede i bad.  Er det hende på billederne - svaret er muligvis, under alle omstændigheder ser hun godt ud, aldersmæssigt i starten af trediverne, men især hendes ikke ret store bryster har noget ungpigeagtigt over sig. Katharina taler godt tysk, knap så meget engelsk, og er bosiddende i Nordtyskland.

Katharina kom ind, let fugtig efter et brusebad, og lagde sig på sengen. Vi nussede lidt og jeg spurgte om jeg måtte give hende en let massage. Selvom det virker let komisk at betale for at give en massage (det burde være omvendt) så giver det mig lidt tid til at komme i sync med situationen og jeg "læser" en del om den kommende aktivitet ud af pigens reaktion. Det lange mørke hår blev samlet i et spænde og jeg kunne starte med nakken, ned over ryg og ben og sluttede med hendes små fine fødder (jeg vil tro en størrelse 35-36) især fodmassagen gav bonus. Katharina er ret kilden så man skal være lidt fokuseret, efter omdrejning fik forsiden af Katharina også en let massage inden jeg dykkede ned til glatbarberede og ret følsomme mis. Efter fuldført mission 'Übung macht Meister"  som Katharina så venligt sagde, var det min tur, et fint varieret blowjob med kondom (hun er en safetypige) hvor jeg var ved at komme flere gange, blev det tid til sex i et par forskellige stillinger inden jeg skruede tempoet og intensiteten i vejret og kom inde i hende. Da K. spurgte om jeg var tilfreds kunne jeg så svare "-Übung macht auch Meisterin" .

Jeg tilbragte lidt mere end en halv time i hendes fornøjelige selskab og vi fik efter mit bad igen lidt samtale om livet i al almindelighed, uddannelse og spisesteder gik jeg glad ud i den lette sensommeregn.

Redigeret af Herbert

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...